今日遲到阿…但係唔講點解lu--
但係就勁多人問我點解囉
咦…石詠軒喊阿--”
屋企有事掛…是但啦
跟住小測...
都算係識既--
算啦…
跟住小息...
小息
食飯
好野
話咁快就上晒d堂
到左留校溫習
我地係度玩--
傳紙仔都有架--
不知幾好玩
但係馮卓軒同阿吳穎豪係度想攞我張紙黎睇
我就唔卑你地睇
吹阿∼呵
跟住佢地係咁搶搶搶
搶唔到
吹咩咩∼呵
跟住卑返張紙人啦
跟住1卑就出事啦
唔知邊個咁衰講個紙仔既內容出黎
跟住我唔記得左咩事打左馮卓軒1巴
哇
塊面紅晒
哈哈哈哈哈∼∼∼
跟住講左出黎之後我就勁嬲
係度扮喊
佢地先唔講∼呵呵呵∼∼∼
聽瑩講話阿邊個聽到某d野好失望喎--
唔知信唔信好呢…哈
英文默書98分阿...哈哈哈



