今日返學-0-
無奈,,
返到去,,見到佢地啦,,,
之後就上課室,,,又上電腦LU,,,
1樣我估唔到既事發生左-0-
羅加珞SD SMS卑我,,問我上咩堂,,,我無奈囉-0-
我咪話上電腦囉,,,
之後就上戲劇啦,,
跟住就睇電視,,,笑^^V
我又SD SMS卑佢啦,,,
問佢上緊咩堂,,佢話英文,,,
唉,,
跟住就落返去,,,
英文,,,
佢1直都無SD返黎,,,
我體諒佢^^
之後就午息,,
卑人鬧-0-
唉,,HURT,,
之後就上數學,,小測,,易到,,哈哈
之後就上世史,,,無奈ING,,,
派小測,,,
28分-0-
40分有28,,,唔錯,,仲要全班第3@@"
呵
之後就扮晒聽書咁,,,
其實發夢-0-
放學,,羅婉佢想去醫院,,,
唉,,,
陪佢囉,,,
羅加珞SD SMS黎同我講佢放4點9,,,
^^"成班人話佢同我報告行宗,,
卡,,,,
之後就問佢洗唔洗等埋佢,,,佢話好,,,
到頭來佢無理我,,
因為我無理佢,,,
我,,,唉-0-
第1次係呢個MTR站中,,,哭呢><,,,




