大家好,今日12:00之後我有個姨姨同一個大姐姐同弟弟係日本番左來!!
佢之前來過la,不過佢番日本!!個姨姨應承過會番來玩兩日^^
不過兩日=一日,三更半夜番來,跟住
(不過好過冇)所以聽日我唔會係屋企!!
不過今晚d電視好無聊!!
yeah!!就來番學la^^
但係今年d一年班...
去廁所唔關門...><