唉,今日去做專題.一d都唔happy!
大家姐(peggy)做下做下就走左...
之前我地去做專題(實地),好好玩..
但係發生左d事,有個唔係我地組ge人都來埋,又有人遺失左d野(林sir都唔知.)......
我以為我地組好同心,係有d同心ge.
但係做專題一d都唔同心!!
我覺得個宋寶一d都唔似組長..二家姐(tina)似d
二家姐(tina)話我地冇幫手...唔係我地冇幫手.係佢唔比我地幫手......
大家姐(peggy)話二家姐(tina)同絕交!!
唉...大家原本係好朋友,點知因為一d野就做唔成朋友
大家都唔會開心+LA,只會
做朋友真係可以F.W.C.K咩??如果可以,點會有絕交呢樣野呢..
----------------------------------------------------------------------------------
真係冇陰公,無lala整個豬流感!!要停課~_~
係屋企超悶,學校d活動又取消左.
日日係屋企變化石...
|