今日
有2個text
第一個中文
就係冇溫個到
就text個到
why我次次都係甘加
第二個係中史
都估到我一定會死加啦!!
天日又背dict
日日都有
...................................
近排
好似好多人都唔開心(me 2)
hope佢地快d開心返啦
有好好好多的煩
唔知係我多心定係
真係有d野呢......
討厭的!!!!!!!!!!!!!!!!
唔知呢個世界如果冇左unhappy
會變成點呢..........................
===========================
我收左第一份聖誕gift啦
係一隻好beautiful的手鐲
HOPE我可以收到更多的聖誕gift啦!
|