20091225 Merry Christmas!! 呢個月 返工返工返工 + 返工 !! 踩足一星期 先有一天假期放 不過 返工好開心 =] 最近的我 上班時的我 (TST)
終於穿上新裙子啦 !! (上年聖誕 是你送給我的禮物)
這是1215 一些相片 =) 夜晚落雨 沒睇到煙花就要走了 好想再去 有人同我一齊去嗎 . . ?
暱稱: kawai**性別: 女國家: 香港地區: 西貢區