我係今個星期3生日了... 我有3位好友陪我一起慶祝... 首先..要多謝KAZUKO..因她拎了一野好重要的.....火機 之後..就要多謝美君...因她XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 最後...就是嘉熙........ 近日...睇左好多信... 如果..有一個自己好相信既人竟然話了一個大話.... 令我同佢話D人反左面... 還把全責比左我的好友... 哭了................ 沒有心情理太多野啦.... 自知...自己信錯人.... 知你想我開心.. 旦我只可以說對不起...