金朝差啲遲到,so同豬2,呀ling行得勁怏,咁反學...跟住心性分開2
組,個姑娘話要做個三角形喎,我做到好樣呀.*之後2堂cem,一樣
都係好悶....跟住小息冇野做...XD* 跟住有2堂中文堂,唔知why
我feel到過得好似好怏咁...哈2..*之後lunch,上左library,波2佢
地比個書記捉左出黎話...之後我地問佢做咩啦,點知個書記話埋
我地喎,都傻的...之後我地去左5樓,見到媚2佢地咪問波2佢地做
咩,講左一陣...*之後就係中史,公教,英文,之後放學,同波2佢地
係Art room到傾計,點知肥譚係到話我地,不過我地冇理佢,佢都傻
傻地,過左一陣我地就走了,放學同豬2行左去三聖,之後反企..**
|