Cursor by www.Soup-Faerie.Com
W.
我想我不會愛你 只是也許
2011 年 5 月 10 日  星期二   晴天


2011-05-10 分類: 未分類

運動會終於完左啦

好感動啊T^T

不過今年班f.2D男仔都唔嗌既

得Df.7同f.2既女仔嗌

下年得番我地f.2咋

f.7唔會再番黎幫手架啦

睇下到時我地社有幾樣衰-.-

--------------------------------------------------

琴日SD

俾d f.7既姐姐拉左我同帶子去做commander

我仲拖埋小麗麗落水>_<

D人都唔係好嗌T_T

唔係好理我地

除左一D真係有心機幫同學加油既

真係多謝佢地^_^

-------------------------------------------------

美琪真係勁啊

佢參加既100米200米

都拎左金牌啊

我都想參加100米啊

點解比賽個日我要去考試啊T_T

-----------------------------------------------------

不過都好

我都有攞獎

long jump no.2

high jump no.3

講起long jump我就嬲

我同no.1個個差1cm咋

我跳到3.23米

佢就跳到3.24米

你話係米激死我T_T

佢仲要係f.1仔喎

唔要啊>_<

我要重賽啊>_<

high jump我冇乜異議

攞到獎算係咁

我都冇諗過會拎到獎既

雖然美琪話我拎唔到頭3我就死得>_<

呵呵.

-----------------------------------------------

4x100

我已經好盡力架啦

至少我跑個時

同前面個個人差成至少20米既距離

我都可以追過佢啊

(其實我就係用尼個理由黎自我安慰)

ps.我跑第二棒

最尾個棒當然係美琪啦>_<

美琪跑得n快-0-

仲有啊

沖線個刻

我明明係見到美琪第一架

D人又話睇得唔清楚喎

叫佢地去食屎啦>_<

運動會完左都未公佈賽果

我唔要睇二,我要第一

2B點都勁過2R架>_<

-----------------------------------------------

講完=]

發表時間:2011-05-10 01:55 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


kawing322
暱稱: ☆kaiwing;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2011-07-19
2011-05-22
2011-05-12
2011-05-10
2011-05-06
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客