2011 年 5 月 10 日 星期二  |
| 2011-05-10 |
分類: 未分類 |
運動會終於完左啦
好感動啊T^T
不過今年班f.2D男仔都唔嗌既
得Df.7同f.2既女仔嗌
下年得番我地f.2咋
f.7唔會再番黎幫手架啦
睇下到時我地社有幾樣衰-.-
--------------------------------------------------
琴日SD
俾d f.7既姐姐拉左我同帶子去做commander
我仲拖埋小麗麗落水>_<
D人都唔係好嗌T_T
唔係好理我地
除左一D真係有心機幫同學加油既
真係多謝佢地^_^
-------------------------------------------------
美琪真係勁啊
佢參加既100米200米
都拎左金牌啊
我都想參加100米啊
點解比賽個日我要去考試啊T_T
-----------------------------------------------------
不過都好
我都有攞獎
long jump no.2
high jump no.3
講起long jump我就嬲
我同no.1個個差1cm咋
我跳到3.23米
佢就跳到3.24米
你話係米激死我T_T
佢仲要係f.1仔喎
唔要啊>_<
我要重賽啊>_<
high jump我冇乜異議
攞到獎算係咁
我都冇諗過會拎到獎既
雖然美琪話我拎唔到頭3我就死得>_<
呵呵.
-----------------------------------------------
4x100
我已經好盡力架啦
至少我跑個時
同前面個個人差成至少20米既距離
我都可以追過佢啊
(其實我就係用尼個理由黎自我安慰)
ps.我跑第二棒
最尾個棒當然係美琪啦>_<
美琪跑得n快-0-
仲有啊
沖線個刻
我明明係見到美琪第一架
D人又話睇得唔清楚喎
叫佢地去食屎啦>_<
運動會完左都未公佈賽果
我唔要睇二,我要第一
2B點都勁過2R架>_<
-----------------------------------------------
講完=]
|
| 發表時間:2011-05-10 01:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 41 | »
|
|