""生活﹏卻總是那麼乏味 ◤K仔◢"
愛情.最現實不過.你還記得嗎?1年前,1個月前,1個星
期前你曾對某某說"永遠愛你",之後呢?又是下一個.
無論你,我,他都沒有"肯定的永遠",未來是誰.誰知?
現實就是這樣...
kay727
暱稱: ..丫浚""]
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又到聖誕~!
2007-08-15
活於貧窮線下的小朋友...
2007-07-03
2007-06-30
文章分類
全部 (159)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 1 日  星期四   晴天我又打日記嚕@.@


大細路= ="

今日晨咁早出去返工...
好眼訓=.="
食左野就返工~~好唔順果條新仔....
睇下幾時整獲金ge佢嘆=v=

11點就打去叫老婆仔起身返工
之後都係係道做做做同埋做.....都唔知係咪今日公共假期...d人多到...
唉~做死人...
仲要..落雨~~個身濕曬
係汗水溝雨水.......想死
點半食飯~同呀王中仲有样仔一齊去左食飯
食左個好難食ge豬扒拉麵= ="""真係超難食....
以後請...我都唔去=3=

食飽左就返去做野~~~~又係冇停過
=0=低能...
6點半放左工~~返屋企沖左個涼就同老豆仲有家姐出去食飯
家姐係咁問coco做咩唔黎= =""答左佢2次..."""佢返工吖嗎""

一家人一邊食飯~一邊傾偈..真係好耐都未試過....
食完~~返到屋企老豆係道ee哦哦....= ="""
哦d咩呢..原來係話我尋日係屋道噴殺蟲水...
之後仲話如果佢都怕果d小動物....我會好似為左coco咁,為佢噴殺蟲水咁就好wo= =啞曬
原來講咁耐~佢都係係道呷coco醋= ="""
佢仲係道話...養到我咁大個仔~都未試過為佢做過d咁大工程ge野lo~~
真係大細路...夜晚打下日記同睇電視就訓lu

刊登時間:2006-06-01 12:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V-


2006 年 5 月 26 日  星期五   晴天我又打日記嚕@.@


去左剪髮

今日要返工~~好慘..晨咁早起身
出門口買左個3文治食

返到公司~~hea左陣就出去做野
成個上就,都冇乜特別~係道做下野,坐下咁...

放食飯去左食m記~~同吖泉,王中3個一齊去
食左坐係道吹水~~
返去公司,打比老婆傾左陣就開工...

返到去..好鬼悶,坐坐坐同埋坐......到6半=.=
放左搵老婆陪我剪髮~~
剪完都ok ge~我覺得^^
傻豬怕我唔鍾2~~怕我鬧佢~~hehe正傻豬
之後去左德記食野
食飽飽就送老婆返屋企~
同佢坐左一陣~佢妹妹返左黎
我就走lu~~返屋企途中sd左2個sms比老婆~~~內容係...cc唔講得

返到黎打比傻豬~~之後沖涼
夜晚玩下,睇下電視~~~咁就過lu!~!~!

刊登時間:2006-05-27 01:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V-