| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 23 日 星期二 我又打日記嚕@.@ |
| 見工日@.@ |
今日朝早返學~~放左就去長沙灣搵臭豬
同佢去左品皇食野
等埋36就係道討論搵咩工好啦..
打左好多個電話~~約左2份工
之後就出左旺角~同佢地上左雅蘭見
但係果道話4點先開始見工...落左樓下
36就話唔想見呢道la= ="都唔知佢想點
我就去左上海街果道見果份sales
過左first in~~之後就去郎豪搵老婆同36佢地
36走先我地就返上樓~~
老婆話頭痛~比左d藥佢食
就左葵興見工
見完先知佢地d低薪真係多到死=v="
車錢都曬埋比佢=.=""
夜晚唔想老婆走~~就叫左老婆留係道陪我...好煩吖
而家覺得自己半天吊咁...讀落去又唔係,唔讀又唔係...
而家出黎打工??又冇前途...好煩....好煩..有冇人幫到我....
|
| 刊登時間:2006-05-25 01:13 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V- |
2006 年 5 月 22 日 星期一 我又打日記嚕@.@ |
| 人...係唔係真係話變就變?? |
今日7點起身打比老婆諗住叫佢起身...但係點知打比佢就已經起左身lo
..搞到自己好似多舊魚咁=.="
之後訓返~8點半起身沖涼就出去
係奧海食左野就返學~~
王中今日唔返,早知自己搭巴士算數..
返到去就見到呀mark~^^
同佢按左野飲就上班房
等左一陣~~個miss就好似死左老豆咁走上黎
話知佢死,當佢冇道..我地有我地傾
佢有佢做自己野~~等到11點左右
先上堂~12點半...佢都仲係未諗住放我地走
算數~唔理佢自己同mark2個人出左班房
之後就去左搭車返工~
返到去~~超大雨
濕曬咁返到公司
換左衫就開工...都係係道hea
5點幾食飯~~打比豬傾3就食野
食飽左返去做野~~~~又係落大雨...低能
之後王中話想去小食檔撩果個新黎ge女仔.....
我同呀文同佢就去買雪糕食之後見佢係道狂撩果個女仔傾..見到就拉走左呀文
..廢事阻住人地發達啦=.=""
事發後2個鍾...有人傳出王中到左手呢個傳言..
之後係公司d人係道講王中d野啦...又話佢溝完一個又一個咁...
因為佢前一條女又係係小食部果邊溝ge..
之後小食果邊d人又係道講呢樣講果樣......=.=""都唔明
d人咁得閒係道講人閒話ge..
不過其實我覺得一個人係唔係真係話變就會變成咁..?
真係好難明~~好地地ge一個人...而家比我ge感覺係咁陌生
算~打到呢道
夜晚收左工係地鐵撞到細eric同呀周周
佢地話去mk唱k~叫我去
我話唔去啦~~之後返到mk..細eric叫我去一齊影埋相先走
影左就返屋企~返到屋企打比豬
佢係道睇乜乜野豬大改造
我都冇心機同佢傾~叫佢去睇電視
沖左涼同mark傾電話同打日記~~~之後豬打黎
傾左2句~可能我要打日記啦
諗住打完同佢傾~~跟住佢就話佢睇電視~又收左線,傾都冇得傾
1點訓
|
| 刊登時間:2006-05-23 08:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V- |
« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 80 | »
|