| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
| yoYOyO*`!! |
尋日同KRISTY+KYLIE去左MegaBox溜冰呀!!
好好玩
又超正
去溜冰之前仲去左兒童樂園度玩添~~
無la la見到尹卓瑩
佢竟然要同我換鞋
佢原本就要著40
因為MegaBox淨係得番對37
咁就死頂la
佢要我用對38換37
我本身38都麻麻地岩
e+仲要細1個碼!!
不過捱義氣la
點知溜到鬼死咁痛
不過都幾快.......=________________________=
大佬ar!!
我有成9個月都冇溜到冰lA!!
番到屋企先發覺
我比對鞋夾到成腳瘀哂!!
我全場淨係試過跌一次
醒呢``!!* ku ku ku!!
之後去左KYLIE屋企
食McDonald's+玩跑OnLINE
雙層魚柳飽真係好正 好滿足`!
做魔界女王候bo生個陣
我同KRISTY狂跳舞+大嗌
低B似的.....卡卡卡卡卡卡!!
今日起身
手腳好痛
救命lo
仲死過去做體能=0=''
YeAH!!
今日可以去[[恩霖堂]]Ar
27號又同BECKY同LINDA去多次MegaBox
正呀!!!
           
|
| 刊登時間:2007-06-23 11:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 76 | »
|