|
|
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
|
超忙的呀 |
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
衣幾日連續都係8:30-9:00左右先番到home呀,
因為要留喺學校度辯論呀,,,,
今日剛剛模辯完左,等星期六比賽呀,,
天日又要留啦,miss話我把聲唔夠怏等等既,
星期五我地就要特登去搵地方辯論呀
我衣家超勀的lor,真係要好好休息呀
/-想每年的白色情人節,都有你伴我過-*

|
|
Writing TimE:2007-10-17 10:26 PM |
2007 年 10 月 14 日 星期日  |
|
無聊 |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
今日超悶的呢,,
無出街嗎.....
朝早十點多先起呀,
同呀媽落去食早餐,
呀哥鬼咁死[快]先落到黎wor,
要我地等呀..booo
食完野.返到home之後,
悶悶悶悶的呢,
玩左一陣星夢lor,,,,
天日係學校既教師發展日,
理應唔洗返架啦,,
但係我要返學校辯論呀...
星期六比賽啦....
/-想每年的白色情人節,都有你伴我過-*

|
|
Writing TimE:2007-10-14 04:40 PM |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 23 | »
|