colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 58
累積人氣: 12252
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 22 日  星期二   晴天


role play 分類: 未分類

           陳細妹!!!哈哈哈,,,改陳細尾吧啦!!!哈哈,,,

 i like it ...yeah~hahahahahaha...

           sick sick 地...

           role play...瘋了!!!哈哈,,,玩到傻呀~~~

笑到我出唔到聲囉.................><""

           野蠻奶奶~~~好慘...激動得哭了出來!!!

2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


書信... 驚訝 分類: 未分類

            write the letter...

            電視有陳細妹呀...哈哈!!!又幾搞笑的~~~

什麼老鼠愛大米...過癮呀...

            見到有人留cm到我blog...不過其實好想知

點解咁想有咁多人去留言呢!!?哈哈哈哈哈...睇到某

人的blog有葡萄成熟時呢首歌...突然又想聽返...哈!

等我copy埋你個歌詞先...

            嗯!!!打機打到傻呀...哈哈!!! 今日愛上左psp

的高達 games ...嘩...so excited...哈哈!!!

            小高妹!!!哈哈...真想買買買買買買買買買...

葡萄成熟時

差不多冬至 早一晚還是有雨
當初的堅持 現已令你很懷疑 很懷疑
你最尾等到 只有這枯枝
苦戀幾多次 悉心栽種全力灌注
所得竟不如 別個後輩收成時
這一次 你真的很介意

但見旁人談情何引誘
 問到何時葡萄先熟透
 你要靜候 再靜候
 就算失收 始終要守
 日後 儘量別教今天的淚白流
 留低 擊傷你的石頭 從錯誤裡吸收
 也許 豐收 月份尚未到你也得接受
 或者要到你將愛釀成醇酒
 時機先至熟透*

應該怎麼愛 可惜書裡從沒記載
終於摸出來 但歲月卻不回來 不回來
錯過了春天 可會再花開
一千種戀愛 一些需要情淚灌溉
枯萎的溫柔 在最後會長回來
錯的愛 乃必經的配菜

REPEAT*

想想天的一邊 亦有個某某 在等候
一心只等葡萄熟透 嚐杯酒
別讓 寂寞害你傷得一夜白頭
仍得不需要的自由 和最耀眼傷口
我知 日後 路上或沒有更美的邂逅
但當你智慧都醞釀成紅酒 仍可一醉自救
誰都心酸過 那個沒有

2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


ndsl 不安 分類: 未分類

           半日時間...都同nds過...打爆左2次機...但係

仲唔死心...因為玩唔到我想要o既 結局...唔甘心!!!

           2月14快d到啦...想快d玩到第2版呀~~~ 睇

左d圖...好似幾靚吓的...好期待哦!!!

            今天在想...那件事...!!!想起都好笑...死渣實個

 mouse,,,等你冇辦法 close 我d 野,,,哈哈!!!搞笑...佢

話我好奸~~~哈哈哈!!!好好玩的...

            真想去唱k...想瘋狂一下~等你們了...

2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


能不能???! 愉快 分類: 未分類

           訓醒起身...刷新洗面食野...出去拎d野先~~~

1個鐘頭到返到家...之前再同細佬出去剪頭髮together!!!

唉!!!有少少唔滿意的,,,佢又唔笑...又有dd惡...不過算啦...

可能係自己唔慣睇個新髮形...哈哈...應該之前會好d的了~

哈哈哈...其實佢都好專業的~~~我明白!!!

           問左megan~聽講3個月之後先會有錢比呀...真係

要等吓喇小高妹...哈哈哈...我都好想快d拎到快d買野...

           陳奕迅好勁囉...哈哈哈,,,拎左勁多獎...勁!!!

           **只有單方面付出...是沒用的...

2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


錯誤決定 無奈 分類: 未分類

            重溫!!!@@"...重溫 ...又重溫?!

            咦...今日又見到你了!!!哈哈,,,不過得果幾個

鐘...唔夠的,,,哈哈,,,哈哈哈哈哈哈,,,(好好人)...正!!!

真想見多幾日...好搞笑好好傾的,,,哈!!!  

            凍了!!!... .呼呼呼呼呼,,,不知道是不是習慣

了跟你們一起嘆茶,,,我覺得那段時間 才是最享受的...

和朋友們一起...真開心!!!

            傑...返黎lu~~~哈哈...不過下個月 中又要走

走了...@@"...加油哦,,,不能半途而廢哦!加油!

            **感覺停留在那時候了...感覺都追不回來...