colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 54
累積人氣: 12248
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 23 日  星期日   晴天


birthday 不安 分類: 未分類

            今日10點幾起身,,,如果唔係因為他們要黎~

我先唔會咁早起身執屋囉...煩屎人呀...!!!

             魚!!!真係要做嗎???唉!!!好啦,,,整晒2個...

                                                                     

[1]傳給 2個人(不可回傳 or 重複)
[2]照內心想法打
[3]被點到不可不寫

中獎名單(鍾意o既咪做吓囉)


 

見到都玩啦......(可憐)


你覺得1如何: 點得嫁!?
你覺得2如何: 睇下係D咩先啦!

問卷大調查 *

( 一 )

1 : 傳給你的人是誰 ?  FISH魚
2 : 他是你寶貝麻 ?   嗯!
3 : 他認識你多久 ?  5年的時間  
4 : 他正 ` 還是醜 ` 還是帥 ` 還是普通 ?  不能形容
5 : 對他說一句話 ?  點呀

( 二 ) 麻吉

1 : 說出你最好的朋友 ? 有好多,所以唔寫(萬一填漏左廢時d人睇完眼紅)
2 : 你的寶貝很多個嗎 ? OK啦
3 : 你朋友有同性戀嗎 ? 冇掛
4 : 會不會討厭同性戀 ?  唔會討厭.但會介意(哈哈哈哈哈...)
5 : 妳會喜歡上好朋友嗎 ?  Maybe 

( 三 ) 感情

1 : 你有情人嗎 ? god know 
2 : 覺得最浪漫的地方 ? 海旁
3 : 你曾經親過你情人嗎 ? god know
4 : 對情人說過最甜蜜的一句話 ? god know
5 : 想跟你的情人在一起到啥時 ? 白頭到老(好悍)

( 四 ) 飲食

1 : 你最愛吃的食物 ? ( 3 樣 ) 朱古力.檸檬味的糖,河粉,
2 : 你最愛喝的飲料 ? ( 3 種 ) 凍奶茶,朱古力,凍檸水,
3 :喜歡麥當勞這個地方麻 ? 休息好去地
4 : 愛吃烤肉嗎 ?   尚可
5 : 愛吃火鍋嗎 ?   尚可

( 五 ) 興趣

1 : 喜歡啥運動 ? 打羽球 & 踩單車
2 : 接上題 、為啥喜歡 ? 好玩囉
3 : 最愛跟誰一起運動 ? 朋友仔
4 : 你最喜歡做的事 ? 聽歌講廢話
5 : 喜歡跑步嗎?  一般啦


( 六 )雜七雜八

1 : 最愛的節目 ? 可多呢
2 : 接上題 、為啥喜歡 ? 好睇
3 : 及時通幾號 ? what is it?
4 : 最愛誰 ? my family...  
5 : 你(妳)是男的 ` 還是女的 ? 女
6 : 有老公嗎 ? 我有個好老的公公...哈哈!!!(沒有)
7 : 有老婆嗎 ? 有老o既婆婆...(我喜歡的是男人)
8 : 天塌了′怎麼辦 ? 救命
9 : 戀愛感覺好嗎 ? 開心o既...咪好囉!
10 : 鞋子穿幾號 ? 37,38都ok
11 : 最愛的明星 ? 飛輪海掛(不過隨時會變的)
12 : 最愛的場所 ? home
13 : 喜歡哪個牌子的什麼東西 ? 好用o既靚o既咪鍾意囉
14 : 麥當勞叔叔幾歲 ? 唔知呀,冇諗過
15 : 肯德基爺爺幾歲 ? 唔知呀,冇諗過
16 : 喜歡菜市場嗎 ? 鍾意同媽咪一齊買送
17 : 都跟誰逛街 ? my mother,朋友仔
18 : 都跟誰拍貼 ? 朋友仔
19 : 推薦一個逛街去處 ? 沙田
20 : 你現在幾歲阿 ? 17歲
21 : 現在幾點 ? 16點41分 
22 : 想睡嗎 ? 為啥 ? 不想...要出街
23 : 今天有見到誰 ? my family,,my relative,,
24 : 討厭傳給你問卷的人嗎? 不會
25 : 這個問卷很多嗎 ? 多唔多少唔少都係咁
26 : 豬年` 有什麼願望 ? 心想事成(咁咪咩都可以達成囉)好大貪
27 : 高中想讀哪? 大學呢? 想下好了
28 : 有沒有暗戀對像 ? 你地覺得呢
29 : 會聽你說心事的北鼻是誰 ? 大表表,魚,小高妹
30 : 支援你的北鼻是誰 ? 沒有
31 : 你認識的人中` 誰最正? 沒有話正唔正
33 : 你認識的人中` 誰最帥? 冇話帥不帥
33 : 想跟哪個明星發生關係 ? 不想
34 : 想去哪一個國家 ? 台灣日本英國等等...
35 : 想生混血兒嗎 ? 順其自然啦

             好喇...完成左呢個野了...要出門喇...不玩了!!!

過青衣birthday呀,,,!!!

您的精神年齡27歲

與您實際年齡差10歲

幼稚度56%

成熟度46%

老化度31%

宣傳給朋友: http://myidk.com/age.php

                                                                    

             晚飯(好搞笑,,,氣氛相當好,,,玩到癲晒咁)...

 then 回家...睇阿四,,,友菁好賤格,,,討厭她!!! 沖埋涼

都成1點幾了...有點累!!!

          **散沙一盤...你點去整...佢都會散的...冇得救!

2007 年 12 月 22 日  星期六   晴天


煩死人咩 呆滯 分類: 未分類

            我唔想再收到有關推銷教育o既野...好煩呀,,,

其實佢地講o既野根本係呃人的...之前電視成日都有播

到...好多人都話係呃人的...@@真係好煩囉,,,日打夜打

喎~~~放過我啦...阻住我訓覺...係咪痴線嫁?!

            14點幾起身...刷牙洗面煮野食,,,呀細話要出去

補習喎...唉!!!今日要執屋呢!!!我又未買stamp...寄唔到

野囉...真係好多野要做呀,,,

             媽返黎...哥子出街,,,所以3人晚飯...then媽咪

話有好多野未買,,,咁咪落百佳買囉,,,嘩,,,買左好多野過聖誕

囉,,,買埋stamps...咁就400蚊...

             執屋...媽咪執到好夜...真辛苦...

             我都2點幾先訓...

                                                                          

             如果咩都要我去安排o既...就仲有咩意思呢!!!?

2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


買present 開心 分類: 未分類

             今日冇出到沙田...因為她有事要做...所以

取消左了...then我出左去圖書館借書還書......好多

幾米的書~~~借左幾本...好重...!!!

             去三聯睇書...行行行...失望...仲未出 4 ...

傾左半個幾鐘電話,,,行行行...走人...

            下一站係買present...12點幾13點走人...

買埋 lunch 就返家了...忘記了寄野...唉!!!算啦,,,聽日

先寄啦,,,真是煩呀...

            冇咩好做......悶悶悶悶悶悶悶...

                                                                       

            不能了...沒有天時地理人和,,,所以不能了......

事實還事實...不僧改變的!!!

2007 年 12 月 20 日  星期四   晴天


沒見的第一天 不安 分類: 未分類

            沒見面的第一天......怪怪的...哈哈...!!!

醒左咪開個電腦整吓野...跟住等呀細放學返黎,,,

then到佢玩...我就睇電視整野...                    

            聽日要出去拎野...真係出左4 喇咩???好

想快d到手呀,,,你等我呀........哈哈哈!!!          

                                                                

             *冇心的...不如算啦...!!!講真的...     

           **如今我才知道...什麼,是你最重要的!!!

         ***不了了之算把啦!!!                        

2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


不捨得 無奈 分類: 未分類

            好累,,,眼訓...@@"...有d唔捨得添~~~

megan,,,嗚嗚嗚,,,

            今日凍左~~~準備Christmas的事...

            好疲倦哦...睇睇吓電視跟住去左玩ndsl...

不過玩玩吓視線開始糢糊了...中吓中吓...捱唔住了~

熄機訓左陣...幾分鐘之後醒了...ok返了...不過好餓!!!

晚飯後又整吓Christmas的事...then沖涼...

            唔知食錯d乜...個肚好唔舒服!!!痛!!!!!!!!!!!

辛苦辛苦...@@"...

            諗到去邊未呀...???

            天使街23號... 李先生...你真的就這樣離開嗎?

你不是要和金先生公平競爭嗎???

                                                                       

                                                                       

離開(Leave)
作詞:王雅君 作曲:王雅君

 Oh 淚水 是一種防備 
 是厭倦在你心裡的負累
 我不想再去追 再追只是掉眼淚
 心還有感覺 就該給自己機會

*Oh 孤單 是一種純粹 
 是愛退去後再沒有所謂
 我能夠學得會 學會一個人面對
 愛不能是誰 應該幫助的絕對*

#離開後才能勇敢追 追尋心中另一個 世界
 我不要完美 只要能再回到原位#

△我只要找到另一個感覺 相信明天一定有誰
 能給我安慰 原來就在我 周圍△

 Repeat *,#,△,#,△

 能給我安慰 原來就在我 周圍