| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 19 日 星期六  |
蝴蝶灣bbq  |
分類: 未分類 |
今日返半日...所以好快過,,,,13點到閃人....
等車都等左半個鐘囉,,,人又多....@@"
屯門真係.........人多車多,,,,
由於落左車行錯路,.,,,唔識行返去,,,,
跟住call細尾,,,哈哈哈,....><"""
去到就燒......燒燒燒燒燒,,,,,,滿足了,,,,,
姑姑突然講左句說話,,,好好笑囉,,,,哈哈哈哈哈....
真係唔似講笑~~~ -___-""
夜晚再買多轉野食...
不過炭唔多夠~~~又飽飽地,,,
立即燒晒d雞排...哈哈哈...燒到好驚,,,哈...
好好笑...><"
回家時...有點累~~~
|
2009 年 12 月 17 日 星期四  |
走路回家  |
分類: 未分類 |
走路回家,,,,只需半個鐘...
坐mtr回家...15分鐘,,,
--------------------------------------
現在,,,我選擇了走路回家呢~~~~@@"
走路上班???間唔中1星期1-2天吧!!!
回家就差不多6天,,, |
2009 年 12 月 13 日 星期日  |
| 快d到1月啦 |
分類: 未分類 |
今日先13號~~~彷彿走了半世紀似的...
哈哈哈哈哈哈... |
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 2009-12-12 |
分類: 未分類 |
工展會要開始了....
公司會好忙...好忙,,,直至1月中...><""
跟住又到公司開倉...爆忙爆忙~~哈哈~~~
尋晚買左2本韓星fans雜誌...都幾順吓,,,,
不過算啦,,,,,第一次買有小帥的雜誌...哈哈,,,真開心...
|
2009 年 12 月 11 日 星期五  |
超忙  |
分類: 未分類 |
尋晚買左個魔鬼蛋糕~~~
今晚準備吃,,,唔知好唔好食呢??!
朋友??!不是去唱K嗎???仲未有消息???
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 207 | »
|