| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 27 日 星期二  |
| 2 佬生日 |
分類: 未分類 |
女的說,,,來電會是這麼的痛苦?
其實她已經喜歡上那男孩了...可是她一直都沒察覺~
看來....我已經沉醉於男主角的世界了,,,
果個咖啡廣告真係好睇囉,,,,越睇就覺得佢
份人都幾正~~~小帥真係小帥~~
七音符.......另1個男的又好可憐~~不過無計~~~女唔喜歡~~~
仲有1個唔知果個貝多芬果套好唔好睇呢.........
15/16 ~~ 唔睇唔舒服~~~哈哈哈....我要見到佢個樣先安心~~~
07快D黎啦,,,,,等左好耐喇,.,,,,,幾時呀..??預告又無.......
唔知果個UHEE點樣呢,,,,,男主角真係要被逼同佢一齊????
唔通之後落黎會造就左美男同新禹?????我驚到時3個會好傷心
囉....真係慘....@@"
晚上買左個可羅米蛋糕,,,哈哈...><""好食...
有uhey同泰京吻戲o既花絮~~~""借位"""不過多少都會碰到的....
哈哈哈.......如果有埋字幕就更加好啦....佢地好似好好笑咁......
聽日就第7集喇...唔知會發生咩事...
|
2009 年 10 月 24 日 星期六  |
去葵芳食飯  |
分類: 未分類 |
放工返家,,,
悶悶悶
18點半出門,,,去食飯,,,
@@" |
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
新禹哥  |
分類: 未分類 |
一心以為可以抓住她...
可是,,一通電話...再次在茫茫人海之中走掉了...
新禹哥....真可憐~~~
男女的關係已經又拉近一步了...@@"
唉!!! 2男1女,,,,
男角為左女的做了很多...@@"動心了嗎??? |
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 太好睇了 |
分類: 未分類 |
男的因為女的認為他不是最帥而去轉形象~~~
太好笑了.,,,,已經去到在意的地步了嗎???哈...
真有意思~~~@@"~~愛上他~~
新禹哥真係知道左佢係女人的事,,,見到佢去女廁
搵女角的時候...已經知道了...哈!!!!!!!!!不過佢好慘囉~
女的沒有察覺到他的心意,,,唉!!!!!
後面仲講女的仲要搬埋同一間房~~~笑屎人了,,,哈哈哈~~~
女,,發出閃閃的眼光,,,,實在太想人去幫助她了,,,
哈哈哈...
今晚要睇埋佢.....加油,,,,,
佢把聲真係好正...好有男人味囉!!!咁先係男人嘛~~~~
我喜歡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
阿細,,,上班要加油呀,,,,哈哈,,,
經驗多d,,,第時出到去都好d嘛~~~
哈哈~~~ |
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
心情實在太興奮了  |
分類: 未分類 |
那個美男太帥了...令我不能自拔我上愛他~~~
今日會有第5集嗎??? |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 207 | »
|