今日約左屎忽仔去唱k...遲大到呀佢...我等左佢半個鐘了...
嗚嗚嗚...好眼訓的說...累,,,屎忽仔狂睇...哈!!!笑屎我了~~
唱完冇野做...返歸...超無聊囉...冇野好做呀o係屋企...發夢
囉唯有...好好好好好好好好想想想想想想去campcampcampcamp
camp...............................快d放大假啦你們....><"
上天...你做吓好心...幫吓我啦,,,為何要這麼狠心的放下我不
理......神你可否戀上我...?!,,,SOS...求助呀,,,救命呀!!!
日子顛倒的生活,,,日日如是...我好想要返正常的生日...嗚嗚
嗚嗚嗚,,,
比細尾攻擊我...進入半屎狀態了...碧也被她打敗了...而且仲?!
哈哈哈,,,都係唔多講...廢時又話我.......電視講陳世美...哈哈...搞笑!!!!!!
同細尾傾左一輪...哈哈...乜我冇o既...咦...><"
唉!!!原來沒有我介入的餘地...我看錯,,,get錯了...so再見!
果日我唔知去唔去好...@@"
2.是非題 (之前想跟你說的,可惜不能了...)
作詞:王雅君 作曲:王雅君
每段故事都有一篇劇情
每段愛情都像動人旋律
一顆真心卻只向著你前進
也許愛越單純越著迷
* 你是窗外另外一片風景
在你眼裡我是什麼關係
你的呼吸 藏在我的愛情裡
何時能誠實面對自己
@ 我們從不開口那個願意
那一句我愛你 永遠像少了勇氣
別人都說我和你之間的關係
沒有人相信只有關心
我們從不正視那個問題 那一些是非題
總讓人傷透腦筋
我會期待愛盛開那一個黎明
一定會有美麗的愛情 * @
repeat * @
我發覺越講越明顯了,,,如果你也是這麼想的...就說吧!!!
我不會再做任何事了,,,時間... |