colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 66
累積人氣: 12260
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


lonely in my heart 無奈 分類: 未分類

            呢刻...我真真正正的感覺得到咩叫無助...我要打給誰呢??

能訴苦的人也走了...1個2個都忙呢樣忙果樣,,,我要打給誰呢??......

突然有種唔知點o既感覺,,,不知所措...

            打住呢篇野o既時候...腦海不斷想...世界真是殘酷!!!然後就

.....................................嗚嗚嗚.............><"

HotCha - 你的味道

a1
R:漆黑浴室留低你舊時氣味
香薰蠟蠋仍然飄出你份香氣
而這份味覺太過鋒利
突然地觸動我淚水分泌

a2
W:當初是她強搶你令人妒忌
     今天自己憑回憶的氣味想你
C:如吞噬你 還有甜味 但願憎恨你
    借助殘餘味覺調節傷悲

b1
C:甜酸苦也都好 遲早我亦都接受到
   別人跟你擁抱都再管不到
R:甜酸苦也都好 嘗到那份戀愛酵素
W:被你又切一刀 被你任意犧牲擺佈
ALL:味覺始終都最好

a3
C:一支面霜纏繞你薄荷撲鼻
   只想自己亳無呼吸再別抖氣
R:仍想念你 無法迴避 剩下這啖氣
    去令甜言蜜語溶化灰飛

R:甜酸苦也都好 遲早我亦都接受到
   別人跟你擁抱都再管不到
W:甜酸苦也都好 嘗到那份戀愛酵素
C:被你又切一刀 被你任意犧牲擺佈
ALL:味覺始終都最好

b3
ALL:能苦戀你都好 甜得我甚麼也做到
      但迷戀你感覺竟這麼深奧
      甜酸苦也都好 曾經我亦跟你起舞
      就算恨意多高 就算熱吻終於損耗
      但你始終都最好

2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


冇晒心機了 感動 分類: 未分類

            我想也是失敗了...唉!!!完全喪失晒鬥志呀...唔開心到極點!

真是同人唔同命...(這說法是對的)...現實好殘酷呀...

            有誰可以救救我呀...??????????????my god...

             討厭討厭,,,好難行的路,,,不禁會想...如果死了就一了百了...

(想想的...當然我不會這樣傻)...哈哈...但係世事難妙...!!!

             一拎起個電話...真係唔知要打比邊個!!!(如高妹所說)...我都

好多好多野想說的...但係不知如何說出口...而且好多都返學...唉!

             我有好多煩惱呀...嗚嗚嗚,,,好出將我d煩惱叫晒出黎,,,,,,

             同事3分親,,,講得好岩,,,今日果集...

2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


時間1秒1秒咁逼近 不安 分類: 未分類

            點解會咁嫁...好驚呀...d時間好似好快過咁...唔想咁快去到下

星期呀...!!!點算???快d停啦,,,神呀,,,救救我吧......(哈哈)...

            今朝同媽去百佳掃貨...跟住去尖沙咀...佳人有約!!!!!!!超搞笑

囉...次次都好好玩的...有講不完的話題...!!!

             21點幾返歸...好攰呢!!!then沖涼...睇電視...勁歌金曲,,,男唱

得好高音,,,,,,,good...哈哈...

              23點幾玩電腦......各有各忙......疏遠了...><"感覺到嗎...??

2007 年 9 月 11 日  星期二   晴天


在想 驚訝 分類: 未分類

            哈哈,,,我唔想的細尾,,,不過真係好搞笑...岩岩新學返黎的...

你應該要埋怨電視點解會咁...哈哈...我已經係打不死的了...所以你點

攻擊我都冇用了...yeah~~~

             決定了我諗,,,我果日應該唔去了...你們想我去嗎??? @@ ...

其實有冇我o係度都一樣......唔會有人在意的...你會嗎??? 哈哈...!

             有件事...我想了又想...為什麼會這樣...???

             或許已經失去...或許不曾過去...

             我沒有快樂,,沒有哀傷...只有沈默的等待...

S.h.e-記得要忘記

H:在就要轉身前忽然又想起你 相遇的那一天漾著微笑的你
  那個微笑 還是很美麗 可惜那個人常常要讓人哭泣
E:太耀眼的城市不適合看星星
  就如同你的心不適合談安定
S:謝謝你讓我傷過心 學會愛情並非執迷
  
人改變不了改變不了的事情

SHE:記得要忘記 忘記 我提醒自己
    你已經是 人海中的一個背影
    長長時光 我應該要有 新的回憶

H:人無法決定會為誰動心 但至少可以決定放不放棄
S:我承認我 還是會愛著你 但我將永不再觸碰這記憶

SHE:記得要忘記 忘記 經過我的你
    畢竟只是 很偶然的那種相遇
    不會不容易 我有一輩子
    足夠用來忘記

H:人無法決定會為誰動心 但至少可以決定放不放棄
S:我承認我 還是會愛著你 但我將永不再觸碰這記憶

SHE:記得要忘記 忘記 我提醒自己
    
你已經是 人海中的一個背影
    長長時光 我應該要有 新的回憶
SHE:記得要忘記 忘記 經過我的你
    畢竟只是 很偶然的那種相遇
    不會不容易 我有一輩子
    足夠用來忘記
E:我還有一輩子
H:可以用來努力
S:我一定 SHE:會忘記你

2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


空閒 驚訝 分類: 未分類

            今日約左屎忽仔去唱k...遲大到呀佢...我等左佢半個鐘了...

嗚嗚嗚...好眼訓的說...累,,,屎忽仔狂睇...哈!!!笑屎我了~~

            唱完冇野做...返歸...超無聊囉...冇野好做呀o係屋企...發夢

囉唯有...好好好好好好好好想想想想想想去campcampcampcamp

camp...............................快d放大假啦你們....><"

            上天...你做吓好心...幫吓我啦,,,為何要這麼狠心的放下我

理......神你可否戀上我...?!,,,SOS...求助呀,,,救命呀!!!

             日子顛倒的生活,,,日日如是...我好想要返正常的生日...嗚嗚

嗚嗚嗚,,,

              比細尾攻擊我...進入半屎狀態了...碧也被她打敗了...而且仲?!

哈哈哈,,,都係唔多講...廢時又話我.......電視講陳世美...哈哈...搞笑!!!!!!

同細尾傾左一輪...哈哈...乜我冇o既...咦...><"

              唉!!!原來沒有我介入的餘地...我看錯,,,get錯了...so再見!

果日我唔知去唔去好...@@"

2.是非題 (之前想跟你說的,可惜不能了...)
作詞:王雅君 作曲:王雅君

每段故事都有一篇劇情 
每段愛情都像動人旋律
一顆真心卻只向著你前進 
也許愛越單純越著迷

* 你是窗外另外一片風景 
  在你眼裡我是什麼關係
  你的呼吸 藏在我的愛情裡 
 
何時能誠實面對自己

@ 我們從不開口那個願意 
  那一句我愛你  永遠像少了勇氣 
  別人都說我和你之間的關係
  沒有人相信只有關心
  我們從不正視那個問題 那一些是非題
  總讓人傷透腦筋 
  我會期待愛盛開那一個黎明
  一定會有美麗的愛情 * @

repeat * @

             我發覺越講越明顯了,,,如果你也是這麼想的...就說吧!!!

我不會再做任何事了,,,時間...