colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 1
累積人氣: 12281
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 25 日  星期六   陰天


細尾媽有心了 滿足 分類: 未分類

            細尾媽,.,有心了,,,好返了,,,哈哈,,,yeah~!!!我今日成

14點起身...不過9點幾已經醒左,,,比細佬的電話嘈醒左...之後又

訓返啫,,,><"哈哈哈...

            點知刷牙洗面後見到細佬返左黎,,,仲諗住玩陣電腦嘛~

佢一返黎...我又玩唔到了...煩人...(快d做功課呀你...)

             我超無聊囉...冇咩好做...聽歌聽歌又聽歌...跟住咪睇電

視囉!!!唱k小魚仙,.,哈哈...海斗...(不錯的男人)...

             媽回來...做節...諗住睇吓兒歌金曲的~不過又要幫媽手

做野...睇d唔睇d囉...洩了...

             同細佬打機...他很奸,,,整到我輸了...好唔抵呢!!!哈...

             小高妹...你返黎喇!? i miss you...@@"

             日同夜~白同黑~嗯!原來是這樣,,,明白了,,,2個世界~

<<孫耀威 - 永遠保護你>>

陪著你即使擠身過山車裡 亦讓你安安穩穩毫無憂慮
像保鑣捍衛你 活於堡壘 期望你未領會空虛
祟尚你的身驅 只怪你飲醉 亦讓你奔波之中仍能安睡
甚麼敢嚇壞你 將他踏碎 並未懼犯殺身罪 由我面對

*一直會保護你 不要怕 要你的每秒鐘也可生活在月雪風花
 就交給我 去代你應付 世上瘡疤
 一直會保祐你 不要怕 為你遮雨擋風 維持不卻步的優雅
 巴不得一世在你眼前 不必你牽掛
(一直會保祐你 似朵花 要你相信世間 仍然優美如童話
 只需捉緊我 別要計時 不需要心掛)*

寧願買堆水果不送花給你 是為了一傷風使你有準備
甚麼都教導你 甚麼都理 如像你父母別生氣
如若上班花光心計委屈你 就讓我辛苦一點也撐得起
若不想再受氣 專心做你 現實就讓我擋住 忠於自己
Repeat *

誰也知這世界 早已給污染
願我天地 可使你清新點 共處溫室之中 就由他膚淺
願我焦慮 不必你擔風險
我可以有甚麼貢獻 會使你笑臉天真點 每晚就看著你的呵欠
Repeat (*)

2007 年 8 月 24 日  星期五   陰天


今日好返d了 不安 分類: 未分類

           今日係魚的生日...生日快樂呢!!!雖然未能同你今日慶祝...

但會後補的...呵呵...唔使緊張!!!哈哈...@@"

            我今日又係訓到15點到...好辛苦耶...不過好返d嫁喇...

至少訓到嘛...^^"yeah~~~

            我只能苦笑的說1句:「我真係1個大傻瓜!!?」...討厭......

給自己的情書 王菲

曲:C. Y. Kong  詞:陳少琪  編:梁翹柏

請 不要灰心 你也會有人妒忌
你 仰望到太高 貶低的只有自己
別 蕩失太早 旅遊有太多勝地
你 記住你髮膚 會與你慶祝鑽禧

# 啦啦啦 慰藉自己 開心的東西要專心記起
啦啦啦 愛謢自己 是地上拾到的真理 #

* 寫 這高貴情書 用自言自語 作我的天書
 自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
這 千斤重情書 在夜欄盡處 如門前大樹
 沒有他倚靠  歸家也不必 *

請 不要哀傷 我會當你是偶像
你 要別人憐愛 先安裝一個藥箱
做 甚麼也好 別為著得到讚賞
你 要強壯到底 再去替對方設想

Repeat #  *

拋得開手裡玩具 先懂得好好進睡
深谷都攀過後從泥濘尋到這不甘心相信的金句

寫 這高貴情書 用自言自語 作我的天書
自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
這 千斤重情書 在夜欄盡處 如門前大樹
他不可倚靠  歸家也不必撇雨

我要給我寫 這高貴情書 用自言自語 作我的天書
自己都不愛 怎麼相愛 怎麼可給愛人好處
憑著我這 千斤重情書 在夜欄盡處 如門前大樹
沒有他倚靠  歸家也不必撇雨

2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天


請勿... 感動 分類: 未分類

          大病...sick左...唔玩得了!!!

2007 年 8 月 22 日  星期三   陰天


冇意思了 感動 分類: 未分類

              今日11點幾醒左...不過睇左陣書又訓返...所以15點半先起身,

哈哈,,,好頹廢的生日...刷牙洗面食野...睇電視聽歌寫野...

               想了又想...真係沒意思了~回憶?!再見了...

               SMS爆晒,,,而且有D都唔會再有關係,,,所以del左好多,,,哈!!

嗯!!!重新開始吧!!!

               今日睇返哈爾移動城堡...又是1套好戲,,,不錯不錯...

                晚飯後,,,睇電視沖涼... 玩電腦,,,凍凍的...sick sick地...

 他喜歡的是你 梁詠琪

作曲:彭海桐 填詞:黃偉文 編曲:劉祖德
監製:趙增熹

為何力求完美 仍然被人嫌棄
即使花過 無窮力氣
但你揮揮手 不必喘氣
就已得到他 沒半點反擊餘地
如能共諧連理 閒言我也沒理
只想得到 情人包庇
但我偏心的 卻待你偏心
競選結果 猶豫內定 怎去共你比

*就算 不甘心輸給你
 都不得不下台 他喜歡的是你
 如何盡情落力 來學你
 仍沒法 扭轉他的心理 看得起
 就算 花一生飾演你
 演得多麼細膩 無人伴我入戲
 他想擁吻的 是你
 危難時就算拋開我 也來為你展開兩臂*
(連夜排練過的好戲 卻留待你演出結尾)

為何別人能夠 為何我卻沒有
天資不夠 如何補救
若我也似你 會扮作天真
也許有天 會得到他幾秒著緊

Repeat*,*

2007 年 8 月 21 日  星期二   雨天


雨天的心情 無奈 分類: 未分類

             今日超恐怖呀...發夢(勁驚囉!)...點解會發呢d夢嫁~~

傻了...!!!連續係咁發夢...訓到15點15分起身...瘋了...嗚...嗚...

刷牙洗面食野...then寫吓野聽吓歌~~~

             碧子打黎...聽到吳婉菁把聲!?唉!!!咩話!?又慶祝生日!?

不是吧!!!8月份買present買到窮呀...而且上次先慶祝完又話慶祝

...咩事呀...!!!?唔去啦我!(真係非常抱歉呀)...我要在家休養吓!!!

sorry...x1000000000000000000000...........我唔去了...

             雙子公主...又唔錯喎今集...夏恩特王子好型呀...哈哈~

             食飯沖涼...就是這樣...今天是哥的生日...生日快樂呢!!

20歲仔了...哈哈...@@...

              夜晚與msn的人傾計...不錯...希望知道我想知的事...

哈哈,,,!!!...哈哈...

             我在想...思考...(無數次)...我不應該再這樣下去了......

放棄吧!!!不再擺在心上了...順其自然吧!!!哈哈...不想在乎!!!哈

time waits for no one...哈哈哈...

              命運安排...敵不過它的!!!!!!!!!!