colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 5
累積人氣: 12285
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 6 日  星期五   晴天


為什麼??? 開心 分類: 未分類

        為什麼人總是這樣的...犯賤嗎?? 

        今日13點幾起身...then食野,,,打機...好無聊囉...

行行企企,,,唔知有咩好做...工又冇,,,傻了?!

        15點幾,,,落街買野...見龜龜冇野食,,,買囉...之後

又買左d野...日記薄...同一d無謂野,,,(好似好所謂咁)...

><"""哈哈~~~

       小高妹打來...話魚想去apm喎聽日...咪去囉...

橫店o係屋企都冇野做...出去活動吓都好o既...哈哈///

         其實今日冇咩特別野發生...><"

2007 年 7 月 5 日  星期四   雨天


晚晚發d奇怪夢 滿足 分類: 未分類

        今日晨早10點幾醒左了...不知為何成日都發一d好

奇怪的夢呢!!!而家仲記得嫁...怪怪的,,,是否有預言???

       一訓返咁就14點幾了,,,好爽的說,,,哈哈,,,跟住咪起

身刷牙洗面食野囉...勁無聊...冇野好做...睇電視,,,答問大

會囉...有個女的勁嬲勁惡的問問題...???!

        5點做魔界女王呀,,,好睇呢!!!皮亞爾呀...你其實係一

個好人,,,我知嫁...所以唔好再執迷不悟了,,,清醒吧!!!

        夜晚魚打來...傾傾傾...問問問...初初我仲好清醒嫁,,,

冇比佢呃到...點知之後佢叫我跟住佢講野...佢講蘋果係咩色

,,,?!我竟然答左蘋果係紅色,,,oh~比佢呃到添...><""

        其實我都想星期日去踩的...because好多人都係星期

日先放到假...so到時要睇吓點啦,,,我諗星期日會有好多好多

人的...(如果天氣好好的話)...哈哈...

        究竟咩事呀?!

2007 年 7 月 4 日  星期三   晴天


去沙田shopping..?! 愉快 分類: 未分類

P7040522

        今日諗住3人出去食 pizza hut 的.......點知細佬放左學

出去打機...所以得媽同我去......咁我13點起身...半個鐘後出門

了...初初想出西九龍的...不過唔知西九有冇 pizza hut ...打電

話問嘉琪...(哈哈)...有喎佢話...不過見到有車去大埔...諗諗吓又

想去大埔,,,點知架車咁快就走左...算啦...跟住又有車去沙田...媽

話想去...咁咪去囉...

        20分鐘到了.......then食 pizza hut 先...飽屎人(2人餐),,

去玩具返斗城搗蛋...(到沙田必去的)...勁搞野...買左d野玩...笑屎

人喇...跟住行行行逛逛逛......買左2條褲2件衫比哥子同細佬的...

咁就900蚊了,,,,,,(不過可惜o既係冇我份...哈哈)......講笑啫...滿

800蚊做埋vip...,,,買完之後再行行行...18點幾了...是時候返歸了

,,,...今天是不錯的一日...好開心...仲扭左個hello kitty扭蛋機...好

搞笑的......yeah~~~

         19點幾返到家...執拾吓間房d野...想大返新哦...掉左d不必要

o既野...跟住擺d新o既落去...d書擺返落個架先......哈哈~~~我諗

都需要幾天的時間先執好...哈哈...^^"

        好想同d朋友仔去踩單車哦,,,想同小高妹,,,呀魚,,,廖俊文,,,

傑哥...細尾,,,碧碧...陳燕萍...卉卉...琴琴,,,(排名不分先後)...

2007 年 7 月 3 日  星期二   晴天


雙魚座 分類: 未分類

        今日13點幾起身...冇乜力呀...唔知咩事呢...唔願起身

囉......碌左陣先起身...

       食野打機...時間就咁過左了,,,

       今日果集 魔界女王後補生好好好好好睇...皮亞爾...咩事

呢?!究竟係點o既人呢佢...???冇人知道......

       夜晚睇左高妹個xanga...好準呀我覺得...

白羊座:
衝動第一名,做事後悔第一名,火氣大第一名,大膽第一名,敢愛敢恨第一名。

金牛座:
穩重第一名,節檢第一名,貪財第一名,可靠第一名,吃苦耐勞第一名。

雙子座:
八卦第一名,聰慧第一名,Crazy第一名,幽默第一名,多話第一名。

巨蟹座:
體貼第一名,愛吃第一名,愛家第一名,孝順第一名,多愁善感第一名。

獅子座:
自信第一名,愛現第一名,要面子第一名,品味第一名,風度度第一名。

處女座:
細心第一名,挑剃第一名,愛乾淨第一名,小題大做第一名,吃醋第一名。

天秤座:
愛美第一名,猶豫第一名,懶惰第一名,善辯第一名,公正第一名。

天蠍座:
癡情第一名,扮酷第一名,魅力第一名,冷冰冰第一名,理智第一名。

射手座:
貪玩第一名,糊塗第一名,可愛第一名,勇於嘗試第一名,心無城府第一名。

摩羯座:
嚴肅第一名,鎮定第一名,忍耐第一名,認真第一名,保守第一名。

水瓶座:
好奇第一名,好學第一名,創意第一名,另類第一名,創造力第一名。

雙魚座:
心軟第一名,敏感第一名,多疑第一名,愛作夢第一名,胡思亂想第一名。

       期待明天哦...哈哈...

2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


4個人... 滿足 分類: 未分類

P7010477

P7010488

        今日早上o既7點返到家,,,巧合的見到媽咪...^^"跟住

我咪食左d野...玩吓電腦,,,9點鐘訓了...(maybe開左冷氣)

所以訓得好舒服...訓到15點半到起身...ok精神呢!!!

       16點半睇電視......跟住我咪去沖涼囉...then煮飯洗衫

啦...整好晒之後同我細佬打機...媽返黎就睇電視食飯了,,,,,,

       夜晚魚打黎傾左陣...好想踩單車哦...傾傾傾...(我諗有

陣時係咁嫁啦...唔好擔心住d乜啦...過多排又可能冇事呢!!)

       好想快d星期3...