colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 10
累積人氣: 12290
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


太無聊了 滿足 分類: 未分類

        今日9點幾已經醒左...邊鬼個打黎呀,,.? 哥同細佬又

唔出去聽電話,,,好煩呀,.,, 響個不停,,,之後我走左出去聽,,,

跟住就訓唔返了......

        11點45分睇惡作劇之吻,,,好搞笑呢!!!then睇吓漫畫

咁...不過越睇越攰,,,眼訓...so訓左1個鐘到啦...14點幾起身

煮野食比細佬食...then食飽就執吓屋,,,(實在太無聊了)......

執執執,,,洗洗洗...掃掃掃...好攰好辛苦,,,不過執好了睇上去

都舒服d啦...哈哈~~~聽日送家私來,,,空返個位出黎擺...舊

果d就byebye了...舊o既唔去...新o既點黎呢!!! 遲d又要換

埋個組合櫃先...買多個衣櫃擺房...very good...(不過都係遲

d o既事...哈哈...)...8月掛...><""屋企大返新...

       細佬夜晚7點幾出去打機...(傻了)...

       食飯,,,睇電視...沖涼...浪衫,,,睇電視,,,玩電腦,,,同廖俊文

玩砌圖(msn的)...哈哈...途中我走左去睇日版花樣少年少女,,,

正呀...小栗旬...哈哈...

       00點幾細佬返黎...叫佢去沖涼...佢hungry..我話煮個

比他食,,,不過佢話唔食...所以咪叫佢食其他囉...呵呵,,,><"

06 心理治療
主唱:SAM   作曲:伍仲衡   填詞:王仲傑


原來未夠 三分幾秒
人成熟了 不懂苦笑
提早 離開 為何在等天曉
從前為你 舉止失擋 毫無原因 願意為你都盡放
這獨坐於對岸 逃避著共你碰撞

遺忘了 遺忘了 誰要想令我受傷的心跳
明明要 從頭接受過心理治療
回憶都棄掉 快樂到底還是太少
完成了 完成了 麻醉只為我自尊的需要
從沒有受過這挖苦嘲笑 分開早註定 重拾自信最重要

無聊幻覺 總打擾我
逃避面對 不只得我
奇蹟無多 為何還受折磨
從來沒有 一刻好過
情人就似 沒有被我感動過
只願友情太多 驅趕我的心魔

遺忘了 遺忘了 誰要想令我受傷的心跳
明明要 從頭接受過心理治療
回憶都棄掉 快樂到底還是太少
完成了 完成了 麻醉只為我自尊的需要
從沒有受過這挖苦嘲笑 分開早註定
你別中傷 嫌我太渺小
當一切清楚之後開竅 其實我要走你遺失了不少

遺忘了 遺忘了 誰要想令我受傷的心跳
明明要 從頭接受過心理治療
回憶都棄掉 快樂到底還是太少
完成了 完成了 潛意識力撐自尊多一秒
還是我被騙得相當可笑 應該早決定 回復自我最重要

2007 年 7 月 15 日  星期日   晴天


最後被愛懲罰 無奈 分類: 未分類

         本來打好的日記,,,冇左?!激鬼氣...唔打咁詳細了...

        11點幾起身...刷牙洗面的...早餐是叮叮...所以叫

哥幫我整...而我就去刷牙...哈哈...

        下午好多卡通片睇...睇到好攰...then食m記,,,哥比

錢,,,又換埋2隻野...yeah~thanks...

        1擲千金好好睇...好excited...^^"

        夜晚msn中...咁執著o既人,,,我一d都唔鍾意,,,亦1

d都唔想識,,,你話我錯,,,咁咪我錯晒囉,,,你嬴晒囉...我唔

鍾意為左d小小野計較,,,都唔大方o既,,,?!

        日版花樣好正...哈哈...!!!

 

 李宇春 - 愛的太傻 (韓劇《宮》中文主題曲)

緊張你的是我 為你失眠的是我
每個夜里陪你回家的人永遠不是我
夜空燦爛的煙火 一瞬間的揮霍
最后伴著心中的落寞 慢慢的墜落
我們的距離有那麼多 時空挑戰著執著
你的幸福平靜美麗的生活
我不敢去打破

天使也笑我愛你愛得太傻
最后被愛懲罰
古堡里愛情的神話
荒謬的像笑話
天使也笑我愛你愛得太傻
傻得還是放不下
每時每刻每分每秒的牽掛
躲在愛情的角落漸漸升華

緊張你的是我 為你失眠的是我
每個夜里陪你回家的人永遠不是我
夜空燦爛的煙火 一瞬間的揮霍
最后伴著心中的落寞 慢慢的墜落
我們的距離有那麼多 時空挑戰著執著
你的幸福平靜美麗的生活
我不敢去打破

*天使也笑我愛你愛得太傻
   最後被愛懲罰
   古堡里愛情的神話
   荒謬的像笑話
   天使也笑我愛你愛得太傻
   傻得還是放不下
   每時每刻每分每秒的牽掛
   躲在愛情的角落漸漸升華*

在此刻 沒結果 我到底還在奢望什麼
愛的對與錯 愛的風雨火
有誰來告訴我

Repeat *

躲在愛情的角落漸漸升華

2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


熱到溶了 無奈 分類: 未分類

       今日9點幾已經起左身了...我好想再訓嫁...不過真係

好熱哦...傻的...then行左出房,,,勁攰...尋晚3點到先訓...

唉!!!刷牙洗面食野...睇電視...

       13點幾出左荃灣買野...(碟&漫畫)...見到黃衍泓?!不

過佢好似見唔到我...算啦...照行照走...返歸...

       睇電視,,,睇到勁攰...訓左o係枱到...(小睡一會兒).....

冇耐起返身...><"大長今好好睇呀...有個新人出場...都幾型

吓的...(我覺得佢型過閔大人...?!)...哈哈;;;唔錯丫...下次都

要睇先...yeah~~~

      食飯...又是睇電視...then沖涼...又睇電視* 加埋聽歌...

00點幾玩電腦...^^"

       明天去不去好呢???(佢地又冇打返電話黎...)哈哈...

 

從前他對我好些
曲:周初晨
詞:李峻一
編曲:周初晨,橋韜@U'S MUSIC
監製:方樹樑@好人有限

與我一出街 呵欠就會來
望向他 那面皮被扣住兩手早放開
過去多精彩 但甜蜜難再
前年住醫院 他也為我 捱病也期待
當過去了一千天
舊日送的百合全謝了 如何再保鮮

@ 從前他愛我多些 為何逐年下卸
   
一季減一點細心 別離從未覺不捨

從前他對我好些
隨時一叫就來 路遙從不推卸
拖得久 男孩其實會心野
得不到先愛錫 @

約我九點鐘 為何又遲到
情緣已開始守到最尾其實有難度
當愛上了一千天
但是拍拖紀念忘掉了 原因不須繼續算

repeat@

從前他愛我多些   為何愈來愈野
一季減一點細心 別離從未覺不捨

從前他會對我緊些
然而花已開過今天剩低荒野
回頭望 情人漸已走遠
超出我視野

2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


幾多天了 無奈 分類: 未分類

       今日11點00分起身,,,oh~好早,,,跟住起身刷牙洗面...

食野...電腦,,,同廖俊文又玩吓msn d games,,,跟住又走左

去睇惡作劇之吻,,,哈哈,,,笑屎人...好好睇呀...(雖然我睇左

好多次)...不過都唔會厭的...><"江直樹好cool哦...

      時間1分1秒係咁過,,,好無聊哦!!!細佬又未放學...咁鬼

耐嫁佢...><"超悶呀...

      我睇左碧碧的xanga...說女人是口是心非的動物,,,冇錯

丫...哈哈...(不過我諗男的也是...)...哈哈...>﹏<"

      已是幾多天的事了...?!你能記得嗎???...!

      睇返花樣少年少女...好搞野...哈哈...不錯不錯!!!好買擁

有它哦!!!><"

      雖然有驚喜,,,可是沒有以前的多了...><"

     真係好多睇周杰倫果套不能說的秘密哦...好想知有咩秘

密呢!!!(是否同我一樣???)...哈哈... -_________-"

      嘩...!? 嚇屎人咩...咁夜有人打黎...成1點幾喇喎...又冇

來電...so我cut左佢線...點知幾秒之後又打黎...咁我咪聽左

囉...咩話..?!小學同學?!其實講真真係唔係記得好清楚囉...

咩話?!星期日出去..???不是吧!!!有d驚驚地...最驚o既係竟

然佢會記得我住邊...記得我生日...仲要好清楚,,, -.-" 怕怕...

點算呢???去定係唔去好呢!!!點算點算,,,

一開始  YUKI

作詞:易家揚 作曲:陳子鴻 編曲:屠穎

愛 它是一個難寫的字
我喜歡 它原來的樣子
這個寬頻的都市 令我最常想的事
就是下載你的記憶幾小時

* 送出幾千幾萬次 愛妳的句子
化成訊息佈滿這城市

一開始 每一次
都會在我心中寫妳的名字 是妳讓愛變的真實

一開始 每件事
後來回想都是永恆的真愛 不會改 不會停 不消失 *

愛 它是一個多玄的字
妳明白 這句話的意思
因為這裡有個人 天天想妳幾萬次
猜測他在妳的心中的位置

Repeat *

Rap:
因為一開始 我就喜歡你的名字
因為一開始 我就猜到你的樣子
我聽到、看到、觸摸、想到、通通點到為止,
感覺對於我,重要過每天看的電視
Oh Girl
因為一開始 你就遇過一些騙子
因為一開始 你就必須有所堅持
我飛了那麼遠 心跳跳了好幾千次
我想你必須相信 這次不是虛擬真實
Woo 是一輩子

還記得 那些字
妳用鉛筆留下的聯絡方式 一個好特別的日子

2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天


F小姐,,, 不安 分類: 未分類

          k 先生咪就係 F 小姐等緊o既人囉...都幾好聽的奇洛李維斯回信...

哈哈...不過 F 小姐最都收到 k 先生的回信(解答了小高妹的問題)......

         今日依然都係11點幾起身...勁!!!可能我已經習慣了...(maybe...).......

 then 食早餐,,,由於今天的天氣好熱,,,冇咩郁動..(溶了)..

         有人打黎...以為乜鬼,,,原來係上次問卷打黎介紹 d 乜介紹 d 物,,,,,,

 sorry...我冇興趣...><"講左3分鐘到啦打線...他收線前唉左聲,,,真係鄧佢

可憐呀,,,><""""......

         皮亞爾...你根本就係 1 個好人...清醒吧!!!做返自己把啦...

        媽早左返黎...早左 have dinner...then 魚打黎傾吓(岩岩收工的她)....

傾傾傾...我電話冇電...所以cut左線...我又繼續食飯...睇電視...正...^^""...

尋晚睇花樣少年少女(日本版的)第1集,,,,,,正....幾好睇的...有小栗旬...勁

型的說......哈哈...演戲果陣勁cool...我喜歡...

          同廖俊文玩吓msn d games 呀...睇吓電視......喪強痴線嫁!!!係唔係都

開槍的...佢真係好識扮野囉...成日見親佢都扮呢樣扮果樣咁...勁!!!,,,但係

佢好恐怖呀...走入醫院掃射,,,見到d人中槍...好痛哦!!!有個勁慘...o係背部

狂開幾槍...痛屎...好多警察都比人射中...受傷...( 諗諗吓做警察好危險嫁 )

......雖然真係好man好型,,,,,,><"

          夜晚聽返 F4 的歌...不知為何呢??? 突然好想聽...yeah~~~

         1點幾訓覺...( 早左 )...

我是真的真的很愛妳         

主唱:言承旭  詞:陳顉川  曲:羅文裕


聽說感情要慢慢累積  由不得讓我放肆任性 
怎麼我循規蹈矩  拼了命付出  妳沒有回應

@ 聽說感情難免力不從心  亦步亦趨卻不見蹤影
    妳給的眼神好比  大熱天裡一道冷空氣

我是真的真的真的愛你  以為付出了一切就非得有意義
妳給的難題  我不曾逃避  誰教我已愛妳成性

總有一天可以用力緊緊抱住你  畢竟繼續的呼吸也要有點目的
一身的傷痛  委屈的痕跡  在妳防備的眼晴裡  都是零 @

                     repeat@

我是真的真的真的愛你  以為付出了一切就非得有意義
一身的傷痛  委屈的痕跡  在妳防備的眼晴裡  都是零