colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 8
累積人氣: 12288
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 16 日  星期六   晴天


唔了解... 驚訝 分類: 未分類

        今日訓到2點幾...點知魚打黎我打提我先起身.....

佢話打我屋企冇人聽嘛......訓到聽唔到囉...我仲以為細

佬o係屋企打緊機.......點知佢又出左去喎.....魚話冇人

同佢一齊嘛....而我又咁得閒,,,,咪出去行吓囉!!!

       食吓野睇吓野買吓野.....媽咪打比我...話冇

key入屋...講左陣2佬返黎...所以有得入門了,,,哈..

真係好好彩呀佢...我擰左個mickey鎖匙套比媽咪呀...

見佢話想要個呢d...哈哈...開心仔...

       睇眼鏡...嘩...好恐怖呀...開門要禁鐘...入到去就會

鎮住度門o既...心諗又唔會偷你o既...使唔使咁呀...行咁

多間,,,得你1間先係咁...勁恐怖囉...好似鎖住度門要打

劫咁...><"""傻的...下次都係唔去果間野度睇喇...d款

又唔係好過人......><"""

       睇到行到7點幾返歸...

       同細佬打機...睇電視...好多歌手唱歌...正呀.......

      睇火影忍者...

 

愛失救   黃伊汶
 
 
 填詞: 高皓正   

 和我 從前談論海枯石爛
 現在 望我都嫌太浪漫
 給我電郵 話你得不到空間
 自從來電 變得愈聽愈煩

 怎去熱戀  怎麼心淡
 然後愛到結尾 
只有散
 喜愛默哀
 何必相愛
 心灰到眼淚亦能沖淡 Ha..
 

*全數接收 愛已失救
 沒有心相戀 由我善後
 不會內疚 搶先開口
 誰又要同情心 縮開你手
 誰人願 勉強搶救
 動作比分手 還要荒謬
 今次問你 知不知醜
 離別你眉頭 都不需皺一皺*

 一切落空 不必起哄
 難道講分手 必須發瘋
 不要自己 隨便失控
 怎可以透露 極其心痛

 Repeat*

 看你最終 天天站在原地
 請記得 是我不喜歡你
 要你看通 被別人拋低的滋味
 自知失去你 亦總不會死

 Repeat*

 誰要和你 潛入深海 巨浪
 願望若過多 才會絕望
 親我 或留住我 一點不稀罕
 未能忘掉我 才絕不嚮往
 即管拋低我

 

2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


考oral... 不安 分類: 未分類

       今日訓到點幾呀...好得舒服嫁啫真係...訓到唔

想起床呀,,,懶懶吓咁...不過我細佬一放學返黎就行

入黎講"好肚餓"......我聽左幾百萬次了(誇張左)...

等我訓多陣再煮,,,><""

       刷完牙洗完面咪煮野食囉...跟住又擺d衫落

洗衣機到洗......

       時間去到3點幾...睇陣書先"他和她 一起談戀愛"...

呢本書其實我睇左2次了,,,但係睇極都唔覺得悶...><""

仲好好睇添...哈哈...睇到冇耐4點幾...睇電視...我日日

  都要睇的魔界女王...唔錯的...(班fds話我低b)...跟住又

睇左陣動物橫汀,,,起搞野囉小爾...吸塵機...哈哈...

      5點半就出門了......我6點去到喇...勁早...所以等等等

等等等.....差唔多時間咪上去課室囉...點知d人o係出面企

晒o係度...唔入得...then去個廁所洗個手...出度黎坐住等

啦...隔離果個女仔呢同個工作人員講呀sir...佢用中文話(佢

遲到..點算好..)...點知果個呀sir就用英文講(..而家係考英

文oral...唔準講中文..).勁惡..囉......之後個女仔用返英文

講(問呀sir咁我要等到幾時)......果個呀sir又以英文對答

...(我而家都唔知你會係點的...因為你遲到,,,你要等到6點

半d人考晒先...如果有位o既就比你插入黎..).我仲好記得

個呀sir好大聲講左句just wait...... 個女仔聽完佢講果d

野唔係好明,,,,咁我都識識地,,,講返比佢知......

       點完名之後就等...拎好晒野就過去預備室...5分鐘時

間睇睇睇......唔係好明的題目...my god...咁就話有個

老師想買個手提電話比個中1 學生,,,邊d係適合呢?????

><"""初初唔係好識的....不過好彩有個女仔都ok勁的...

佢帶住d人黎講...因為我地唔係好識講...佢就問問題...叫

d人答...哈哈...不過我好緊張囉.... 越講越細聲......慘呀,,,

,,完左之後...即刻到我1分鐘對答囉...問我手提電話點解咁

實用呢???我答答答...基本上問果d野係一樣的,,,只不過用

唔同方式問啫.......><""

       7點半多d就走人了.........

       返歸食飯...睇電視...吳卓熙又幾man喎...><""哈哈..

2007 年 6 月 14 日  星期四   晴天


sick... 感動 分類: 未分類

        好辛苦呀...尋晚訓覺,,,轉轉轉...又鼻塞又成...討厭

呀,,,,,,,轉轉轉....頭痛到爆炸.......><""

        今日3點先起身...其實唔想起身的,,,成身都好軟o既

感覺......哈哈~~~><""

       冇咩好做...打機打機囉...><"自己玩...悶x悶......

       聽日考oral了...緊張緊張...考晒就唔使再考喇....

2007 年 6 月 13 日  星期三   晴天


interview..!? 分類: 未分類

        今日去見工......1個字講晒,,,"難".....><""唉!!!

點解會咁嫁...?!問題又唔係好識答...仲要有好多人去見

工喎...d人又要好勁呀... 都有20歲了....看他們的樣子

黎講......我一入到去簡直好似去錯地方咁...有2個男人

答緊問題...><""我唔識用excel......唉!!!

       I think that 冇望了.....點解會咁嫁!???@@"

       天....呀...!!!你會否看顧我..??

      點幾2點......好眼訓...所以訓左陣...點知冇啦啦醒左

...走左去疏化訓...訓訓訓...個幾鐘之後...發覺唔妥了,,,,,

有d唔舒服,,,慘喇...又要面臨鼻塞o既問題,,,睇怕訓唔著了...

唉!!!已經唔係幾出到聲了...

2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


悶悶悶... 不安 分類: 未分類

        miss一見到我就問我絮唔絮oral...其實唔係唔想o既...

但係我唔多想著校服返去囉...討厭...

        今日畢業典禮...仲以為我地會坐到好前添...超,,,點知比

d中4住晒,,,所以坐到勁後囉......睇野都睇到冇癮...唉!!!悶悶

地啦,,,><""傾傾傾講講講,,,5點幾完了...then派mock o既

成績表,,,,,,有1科唔合格...好神奇呀...仲以為數學同中史唔合

格的,,,今次數學竟然pass左..?!嘩嘩嘩,,,奇蹟呀,,不過中史呢

好低囉...得果31分...><"好彩都係 F 啫,,,哈哈...^^"

        其實以MOCK o既成績黎睇......會考都唔會好得去邊嫁

喇......><""唔敢期望好大喇,,,,,,我同細尾諗緊萬一我會考出

到黎比我想像的預期仲高好多......咁我一定痴左線喇...哈哈...

       同高妹,,文...一齊走...

       我去左葵廣影印d野呀.....跟住去三聯買杠我好想買的書

呀...哈哈~~~正...睇完再睇...已經睇左2次了...不過每睇一次

都有唔同o既感覺......哈哈~~~總次好好好好睇啦...><""

       夜晚玩玩玩玩玩...睇睇睇睇....^^"