今日訓到點幾呀...好得舒服嫁啫真係...訓到唔
想起床呀,,,懶懶吓咁...不過我細佬一放學返黎就行
入黎講"好肚餓"......我聽左幾百萬次了(誇張左)...
等我訓多陣再煮,,,><""
刷完牙洗完面咪煮野食囉...跟住又擺d衫落
洗衣機到洗......
時間去到3點幾...睇陣書先"他和她 一起談戀愛"...
呢本書其實我睇左2次了,,,但係睇極都唔覺得悶...><""
仲好好睇添...哈哈...睇到冇耐4點幾...睇電視...我日日
都要睇的魔界女王...唔錯的...(班fds話我低b)...跟住又
睇左陣動物橫汀,,,起搞野囉小爾...吸塵機...哈哈...
5點半就出門了......我6點去到喇...勁早...所以等等等
等等等.....差唔多時間咪上去課室囉...點知d人o係出面企
晒o係度...唔入得...then去個廁所洗個手...出度黎坐住等
啦...隔離果個女仔呢同個工作人員講呀sir...佢用中文話(佢
遲到..點算好..)...點知果個呀sir就用英文講(..而家係考英
文oral...唔準講中文..).勁惡..囉......之後個女仔用返英文
講(問呀sir咁我要等到幾時)......果個呀sir又以英文對答
...(我而家都唔知你會係點的...因為你遲到,,,你要等到6點
半d人考晒先...如果有位o既就比你插入黎..).我仲好記得
個呀sir好大聲講左句just wait...... 個女仔聽完佢講果d
野唔係好明,,,,咁我都識識地,,,講返比佢知......
點完名之後就等...拎好晒野就過去預備室...5分鐘時
間睇睇睇......唔係好明的題目...my god...咁就話有個
老師想買個手提電話比個中1 學生,,,邊d係適合呢?????
><"""初初唔係好識的....不過好彩有個女仔都ok勁的...
佢帶住d人黎講...因為我地唔係好識講...佢就問問題...叫
d人答...哈哈...不過我好緊張囉.... 越講越細聲......慘呀,,,
,,完左之後...即刻到我1分鐘對答囉...問我手提電話點解咁
實用呢???我答答答...基本上問果d野係一樣的,,,只不過用
唔同方式問啫.......><""
7點半多d就走人了.........
返歸食飯...睇電視...吳卓熙又幾man喎...><""哈哈.. |