今朝起身出葵芳入數,,,其實唔想起身嫁...好得眼訓
喎......但係又唔可以唔去入...唉!!!then出左去...熱屎人
咩!!!溶咁滯喇......我仲要搵間匯豐銀行呢!!!搞掂好晒就
諗住出青衣睇吓皇仁o係邊...行行行...問問問...終於見到
了.......開心仔...不過好熱呀...!!!熱屎人了...then返屋企
玩電腦,,,,,,,><"""都係得個悶字囉......搵唔到工,,,,好苦惱
呀....唔係人揀工....係工揀人呢!!!好得灰呀,,,
呀sir叫人問我返唔返去練吓中文oral....其實我好想嫁..
不過我唔想o既就係要著校服,,,><"""下星期2就要考了...真
是有點緊張吧!!!好驚比人講晒...自己一句發言機會都冇...到時
真係唔知點收科了,,,,,嗚嗚嗚......神呀...你賜我力量吧!!!等我
到時有好o既表現,,,,拎返個好o既成績去彌補之前考得唔好o既
卷吧,,,,,,,哈哈哈哈哈.......
今日睇返之前o既日記......發覺好多野都變左......
唔知好事定壞事呢!!?
每晚我都睇住 謎. ....好好睇呀,,,,好神奇囉...睇睇
吓我都有d相信係有ufo的....maybe會入侵我地o既地球了
......唔知d外星人係咪有野想同我地講嫁呢...d麥田圈圈點黎
嫁呢???唔通真係果d光???真係好神奇呢...!!!好難解答到,,,
仲係一個謎呢....><""" |