colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 21
累積人氣: 12301
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 22 日  星期二   晴天


假裝不知道 分類: 未分類

         扮唔知...係我最擅長的...只能說句  對不起...

        尾站到左喇...我係時候要落車了...12點的鐘聲

響起...一 切回到現實...不能有什麼...

        跟你早應該要如遠若近...

       1點半到出去敏欣家打麻雀...順便一齊去考oral...

心情好緊張呢......去到試場等等等...6點3開始點名.....

由於我排得後...所以又要等等等...7點半先話去備試室

囉......等到我都煩呀...then 8點到開始考小組討論....

好驚好緊張呀......d人好勁囉...我個腦空白左...完全聽

唔入耳囉...搞到都唔知點好,,,自己都唔知up左d乜喇...

見到其他 人好勁...一味講 一味講...救命...我好差呀....

發得果3次言......因為唔知想講乜...朗讀果個都有d字唔

識讀........而且又疾吓疾吓...屎緊喇...........

2007 年 5 月 21 日  星期一   晴天


同我細佬買野呀... 滿足 分類: 未分類

       今日12點幾起身...,,,食過早餐之後咪同媽咪

出去囉,,,幫細佬買野嘛,,,><""...睇睇睇...去左kfc

喎,,,見到對面果個女人...唔知係佢自己 以為冇人睇

到定係佢唔發覺呢!!!邊有人咁坐嫁...著住裙嫁嘛,,,

好彩冇咩人...坐o係對面果個都係女人黎的,,,><""

買左銀包同衫之後就返屋企了...攰屎人呀,,,

2007 年 5 月 20 日  星期日   雨天


長沙灣遊記 不安 分類: 未分類

       今日魚打電話黎...話好悶...想出去...我冇所謂...so

出左去長沙灣睇...嘩,,,成條街勁冷清囉...我地都唔識行...

咪又係亂咁 走...行行行行行行,,,,,,,,,,去到長沙灣體育館呀

...腳都跛...魚打比人問...叫我地跟住青山道走...行行行行行

...........咦...好似見到深水步m t r station...突然之間好似

一種有救o既感覺咁...開心仔...then左西九龍中心...掃左差

唔多5舊水o既衫,,,返歸...攰屎人......><""

2007 年 5 月 19 日  星期六   雨天


2007-05-19 熱情 分類: 未分類

倒帶
作詞:方文山 作曲:周杰倫

我受夠了等待你所謂的安排 說的未來到底多久才來
總是要來不及才知道我可愛 我想依賴而你卻都不在
應該開心的地帶 你給的全是空白 
一個人假日發呆 找不到人陪我看海
我在幸福的門外 卻一直都進不來 
你累積給的傷害 我是真的很難釋懷
終於看開愛回不來 
而你總是太晚明白 
最後才把話說開 哭著求我留下來
終於看開愛回不來 
我們面前太多阻礙 
你的手卻放不開 寧願沒出息求我別離開
你總是要我乖慢慢計劃將來 我的眼淚卻一直掉下來
過去怎麼交代你該給的信賴 被你親手緩緩推入懸崖
從我臉上的蒼白 看到記憶慢下來 
過去甜蜜在倒帶 只是
感覺已經不在
而我對你的期待 被你一次次摔壞 
已經碎成太多塊 要怎麼拼湊跟重來
終於看開愛回不來 而你總是太晚明白 
最後才把話說開 哭著求我留下來
終於看開愛回不來 我們面前太多阻礙 
你的手卻放不開 寧願沒出息求我別離開

2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


入數 熱情 分類: 未分類

        今朝起身出葵芳入數,,,其實唔想起身嫁...好得眼訓

喎......但係又唔可以唔去入...唉!!!then出左去...熱屎人

咩!!!溶咁滯喇......我仲要搵間匯豐銀行呢!!!搞掂好晒就

諗住出青衣睇吓皇仁o係邊...行行行...問問問...終於見到

了.......開心仔...不過好熱呀...!!!熱屎人了...then返屋企

玩電腦,,,,,,,><"""都係得個悶字囉......搵唔到工,,,,好苦惱

呀....唔係人揀工....係工揀人呢!!!好得灰呀,,,

       呀sir叫人問我返唔返去練吓中文oral....其實我好想嫁..

不過我唔想o既就係要著校服,,,><"""下星期2就要考了...真

是有點緊張吧!!!好驚比人講晒...自己一句發言機會都冇...到時

真係唔知點收科了,,,,,嗚嗚嗚......神呀...你賜我力量吧!!!等我

到時有好o既表現,,,,拎返個好o既成績去彌補之前考得唔好o既

卷吧,,,,,,,哈哈哈哈哈.......

        今日睇返之前o既日記......發覺好多野都變左......

唔知好事定壞事呢!!?

        每晚我都睇住   謎. ....好好睇呀,,,,好神奇囉...睇睇

吓我都有d相信係有ufo的....maybe會入侵我地o既地球了

......唔知d外星人係咪有野想同我地講嫁呢...d麥田圈圈點黎

嫁呢???唔通真係果d光???真係好神奇呢...!!!好難解答到,,,

仲係一個謎呢....><"""