期待左呢日好耐lu~~捱左咁耐~~放假休息~~
訓返大覺~~~溫書哦!~!! mock同會考殺到喇!!!
超驚喎....
今日好開心呢!!!勁自由囉...我地去左捐血, 第2次
喇....不過都係驚驚地囉......
放學滿載而歸咁,,,,,好多書要拎呀...唉
今日好無聊呀~~坐到屎忽都痛~~
屎啦...?!唔通過到電...?點解會咁嫁..???救命呀....!!!
呢排大窩口成日都有不好o既事發生~~晚上有的士撞車呢!!!
今日睇一公升眼淚......好感人呢~~~真係睇到我喊晒囉...
咁辛苦為乜呢???生存??一定要活著...?!
呢排發生左好多野呀,,,好唔開心呢!!!因為音樂會比賽o既
事而煩惱呢......
"行一步,,,風平浪靜--- 退一步,,,海闊天空"
我都唔想搞到d關係咁彊!!!