今日本小姐做左d好唔好o既野~~~哈哈~~不過
係逼不得已的~~實在係sorry晒呀........
哈哈~~~
超大雨呢~~~濕晒哦......真係好慘呀....返去補文學~~
得個坐字...都有用吓腦做吓題目o既...比我想像中好小小
啦......哈哈~~~
聽日中文唔返喇~~~因為唔多想...我返到去都係坐...冇咩
心機聽中文...yeah~~~><"""
我又唔識去,,,,,,我唔想去呀!!!!!!!!!
你放過我啦~~~~媽呀...
一踏入4月1...我明明訓得好舒服的...不過....
電話一響....嚇親我囉~~~勁大聲...sms...我一睇
就知係玩人的...4月1日愚人節快樂...哈哈~~
Today the weather is hot~~~i wake up at
11 o'clock.....if the weather is cool...or cold.......
i think i will wake up later ...haha....
承諾
你的一切,對我太重要 我的感性,被你撩動了 如能讓身體對調,共你同感應對方心跳 留在這個角落裡,誰還在意這世間紛擾
☆你可知誰在等你說願意 從單戀,到雙戀 全是那麼不可思議☆
△為你親手穿上戒指,在你心裡留下位置 將說不出口的心意,記在這個細小圈子 承諾日後兩顆身體,年月分秒亦當一對 承諾永遠愛著你,無論地震與塌天都變得瑣碎 ﹙從無懼世界快將粉碎﹚△
你的一切,對我太重要 我的率性,被你馴服了 從前事統統抹掉,共你談戀愛每一分秒 如若你會說願意,隨時贈你這世間歡笑
重唱 ☆
◇共你哼出戀愛拍子,在每一句全是「願意」 這闕歌譜出的心意,記下我與你的開始 承諾日後雨打風吹,長存的愛絕不倒退◇ 承諾永遠愛著你,無論地震與塌天都變得瑣碎
重唱 △with ﹙﹚◇
今日8點半起左身....訓唔著呢!!!so提早起身~~~
點知淨係溫左秦始皇.....屎緊啦~~~好懶呀自己.........
仲要走左去玩電腦~~~跑online...哈哈哈~~~