colOur大嘉欣!?
賢重~~@@"
kayan1990
暱稱: 大嘉欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
做到要灑淚
有邊個唔想人工高丫~
希望是鄭仁
只想見到金材昱
火大
文章分類
全部 (1032)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1032
留言總數: 81
今日人氣: 11
累積人氣: 12291
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 6 日  星期三   晴天


灰晒... 不安 分類: 未分類

        今日約左小高妹出去搵工......一睇佢個新髮...

好SHORT呢,,,有d低b仔的感覺,,,哈哈...不過好搞笑

囉......差d唔認得呀!!!

       大熱天時...行行行...去旺角...睇睇睇...唔係有經

驗o既就係18歲以上...冇果d行到入去又話請左人.....

又要講得好快好冇禮貌的,,,,,,搵左好多間都搵唔到....

灰晒...哄住去左食pizza hut...好味的...咁就100蚊了

...then去左太空館行行企企...又出左星光大道睇睇坐坐

咁啦...咁我見到個印度男子行過...望住我地笑...我又冇

理到啦......佢坐左隔離,,,跟住過左陣...佢走喇...我聽到

有人講hi...how are you..???我望返小高妹...咦...!??

果個男子竟然同我地講野... 嘩,,,,嚇親我地咩...你搭傘嗎

???佢望吓望就走左了...................小高妹買左條bell...

哈哈~~~唔錯丫...><"""

         7點幾8點返歸......好熱呢!!!

 

2007 年 6 月 5 日  星期二   晴天


唔訓得... 愉快 分類: 未分類

         我個黑眼圈好大......><""訓唔著呢!!!

         48蚊5樣野......有個幾難食的...揀左錯了..........

2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


熱傻了 不安 分類: 未分類

       今日好熱呀......瘋了似的...

       我好想搵返份工呀...比一份文員工作我啦...

好嘛,,..??><"""o係屋企好無聊囉...都唔知做咩好喎...

悶到嘔 電囉......好想返學...好想好想好想

      夜晚食左飯...then 22點15分出門...去觀塘唱k呀...

果個ptu又係幾睇嫁喎......勁型囉睇上去...好man的感覺

囉,,,哈哈,,,夜晚出到去...88蚊1位...唱唱唱唱唱,,,超好笑囉

,,,玩到癲左呀......我地都幾麻煩嫁喎...咁時間流流唱...00點

到唱到6點嘛......咁佢果到又有得上網又可以打機...咁咪狂

call 人同我地轉碟呀問吓野囉...玩果個太鼓達人嘛...玩到瘋

左囉......隨離房d人唱歌唱得勁大聲,,,邊食邊唱...去到3點幾

喇...我開始有d眼訓...勁靜囉... 我諗d人可能訓左掛......呢個

時候,,,黎左首"始終有你"...咁電視成日播,,,d人又唱得好搞野

喎......笑足全場呀...

       咁有人幫我地換game果陣呢拉開左張台嘛...就吓果個

人嘛...咁我隻腳又貼住o係台隔離.....點知有人拎野飲入黎果

陣......佢推開門...啪一聲...跟住我就叫左聲"哎呀"....因為佢

推門果陣撞到張台...夾到我隻腳........跟住 大表表笑到收唔

到聲囉.........><"""就係好搞鬼的...好彩唔係好痛,,,

       唱完了...出到去個天原來光晒...咁快o既...?!then

去飲野,,,搭車返屋企...

      返去訓覺......不過好熱,,,1點到起身走去沖涼...我唔

得喇......沖完訓唔著,,,玩電腦...睇吓又有咩工...

2007 年 6 月 3 日  星期日   晴天


好唔開心!!! 感動 分類: 未分類

       今早打電話黎話去我屋企d親戚...有冇搞錯嫁...

咩都冇執...話黎就黎...跟住起身執執執執執...之後落

去飲茶......返到屋企...佢地又話呢樣果樣...勁唔開心

囉...咁你又要執又要話人...我地o既野又要理...次次

都問同一樣o既野...煩唔煩d呀你地!!!

       今日小龜子死左呀...今早都冇事的...夜晚睇吓

佢...唔郁的...手腳伸晒出黎...嗚嗚...果陣時好想喊

呀~~~點解會咁嫁...??呢排已經夠煩啦...勁唔開心

囉......龜仔..你上左天堂要好好生活呀...lorlor 1號

同2號都會接你嫁喇...你唔使驚的,..,嗚嗚嗚...

       我的煩惱何時了......我說過我要堅強的...我一定

要做到......promise黎的,.,,你有看見嗎???

2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


不喜歡... 不安 分類: 未分類

       今日......過得好無聊...聽住歌...ben bob d歌...

唉!!!又悶又熱...發顛呀...!!!好想返學呀我...!!!

      原來又係我自己心軟呀......我唔知點做好......

BEN BOB SAM (新香蕉俱樂部)<<失戀的歌>>


B主唱: Ben,Bob,Sam

ben:自問未算差仍舊被她所嫌棄 
      聽過萬隻悲歌  
      都算知情人如果分別那滋味
      仍不能去避

bob:若是未夠的全部在歌中聆聽
      歷過萬隻飲歌
      任我曲詞難有錯漏
      最終亦難逃痛失心中的最好

sam:從來失戀的歌都最感動人
      沉重悔過絕對令人日漸失陷
      發聲和字句製造無盡深日
      莫非人傳人的破壞力更深
      從來失戀的歌都最傷害人
      難受挫折極痛殘酷得多麼過份
      沉睡我會做到無淚印
      但歌詞和情感圍繞在床上怎樣訓

bob:自問未算差仍舊被她所嫌棄 
      歷過萬隻悲歌
      都算知情人如果分別那滋味
      仍不能去避

sam:落力做到足仍舊未可捉緊你
      我再逗你歡喜
      就似慘情遲散化的氣味
      下世如泥沉沒都不懂得企起

ben:從來失戀的歌都最感動人
      沉重悔過絕對令人日漸失陷
      發聲和字句結合情形更壞
      寫得更全神日後傷得更深
      從來失戀的歌都最傷害人
      難受挫折極痛殘酷得多麼過份
      沉睡我會做到無淚印
      但歌詞和情感圍繞在床上怎樣訓

合唱:連共你合照亦盡化灰
       滿街照播情歌
      中傷得不夠麼  (呵...)

bob:從來失戀的歌都最感動人
      沉重悔過絕對令人日漸失陷
      發聲和字句結合情形更壞
      寫得更全神日後傷得更深
      從來失戀的歌都最傷害人
      難受挫折極痛殘酷得多麼過份
      沉睡我會做到無淚印
      但歌詞和情感圍繞在床上怎樣訓

ben:莫非為忘情感
      定不可聽到回音