今日好熱呀......瘋了似的...
我好想搵返份工呀...比一份文員工作我啦...
好嘛,,..??><"""o係屋企好無聊囉...都唔知做咩好喎...
悶到嘔 電囉......好想返學...好想好想好想
夜晚食左飯...then 22點15分出門...去觀塘唱k呀...
果個ptu又係幾睇嫁喎......勁型囉睇上去...好man的感覺
囉,,,哈哈,,,夜晚出到去...88蚊1位...唱唱唱唱唱,,,超好笑囉
,,,玩到癲左呀......我地都幾麻煩嫁喎...咁時間流流唱...00點
到唱到6點嘛......咁佢果到又有得上網又可以打機...咁咪狂
call 人同我地轉碟呀問吓野囉...玩果個太鼓達人嘛...玩到瘋
左囉......隨離房d人唱歌唱得勁大聲,,,邊食邊唱...去到3點幾
喇...我開始有d眼訓...勁靜囉... 我諗d人可能訓左掛......呢個
時候,,,黎左首"始終有你"...咁電視成日播,,,d人又唱得好搞野
喎......笑足全場呀...
咁有人幫我地換game果陣呢拉開左張台嘛...就吓果個
人嘛...咁我隻腳又貼住o係台隔離.....點知有人拎野飲入黎果
陣......佢推開門...啪一聲...跟住我就叫左聲"哎呀"....因為佢
推門果陣撞到張台...夾到我隻腳........跟住 大表表笑到收唔
到聲囉.........><"""就係好搞鬼的...好彩唔係好痛,,,
唱完了...出到去個天原來光晒...咁快o既...?!then
去飲野,,,搭車返屋企...
返去訓覺......不過好熱,,,1點到起身走去沖涼...我唔
得喇......沖完訓唔著,,,玩電腦...睇吓又有咩工... |