| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 31 日 星期二  |
海洋公園之旅  |
分類: 未分類 |

由於大表表想去海洋公園好耐了...佢今日又放假,,,唔使
返工...所以咪同佢去吓...玩吓...^^"...
我尋晚係較左鐘8點起身的,,,我竟然聽唔到...屎囉...!!!
1起身就8點45分,,,大獲...跟住我打比大表表,,,冇人聽!?唔通
冇帶電話,,,定係都唔知醒,,或是聽不到電話呢!!!?跟住我9點鐘
刷牙洗面食野...佢終於打返比我了...講完我所講的野...佢去左
食早餐先...我拿拿臨食埋野換衫出9點15分出門...坐mtr果陣
勁眼訓囉...訓得果3個鐘...><"...9點半多d去到...打比佢問佢
食完早餐未...跟住黎左之後就出發了...
好多人...my god,,,救命...玩左好多野...睇左好多野...
好開心...係咁傾係咁傾...有d人擺o既公仔行出黎...影相...其實
我係好想撓住佢隻手的...但佢又唔知係男係女...又唔好意思,,,
所以都係冇...哈哈...途中好多開心野...又有好多收穫...正...!!!
走果陣買埋野,,,搭車走,,,


我曬黑了...不過唔係好黑,,,我諗遲d又白返的...^^"...
搭車途中...文打黎...問有咩地方可以去玩...???我唔知
呀,,,!!!傾傾傾...跟住落車有個細路女狂禁個鐘!?司機鬧...但係
司機唔知係邊個禁的...而我地又係最後落車的人,,,唉!!!個司機
一定諗係我地啦,,,真係比個小朋友激屎,,,我地被蒙上污點似的...
好想鬧果個小朋友呀,,,家長又唔識睇住個小朋友!!!? xxx@&*!
搭mtr果陣見到個似曾相識的人,,,原來是隔離班的人,,,咁巧合?
果陣文又打黎...傾傾傾...傾到佢返家為止...好彩啫,,,我唔想見
到熟人,,,!!?...害怕呢!!!
18點幾去葵芳食pizza hut,,,好多人...2人餐帶子果個...
唔係想像之中好食,,,可能唔鍾意隻味,,,所以食左塊冇食了...留左
3塊...><"...即刻諗起第3世界o既國家,,,( sorry )...我覺得d小
菜仲好食過個批...!?我發覺2人係唔可能食得晒個2人餐的...哈!



飽飽之後去左行大眾書局...好多野睇,,,買左d野...講左好
多笑話&秘密,,,正!!!獨家從未曝光...(我和她的秘密)...2人傾到
瘋了...哈哈...!!!跟住比埋錢就去睇吓其他野...then走人...
陪佢搭埋車,,,我就返家了...
累屎人了...對腳完全唔係自己的...救命...但係今日真
係好多驚喜,,,好多收穫,,,開心仔...@@"
22點幾返到家...見到呀細睇緊 蠟筆小新...好過癮...哈~
好多謝你呢!!!大表表!!!次次同你出街都好開心的...咩
都傾一餐笑一餐...完全當了你係我的好朋友了...!?
|

2007 年 7 月 30 日 星期一  |
靜了...  |
分類: 未分類 |
11點幾起身~~刷牙洗面食早餐,,,睇電視,,,
今日呀細要返學...所以只有我在家,,,突然有種靜了的
感覺...不知是否好與壞,,,,,,1個人對住電腦,,,覺得有d悶...
冇人o係後面嘈吓煩吓好似唔得咁...點算..?!
好熱呀...救命...再咁落去,,,就麻煩了...我唔要全球
暖化呀...不過好可惜d人係唔會因為咁而改變自己的生活方式
.....
日版花樣...正...!!! 好悶...所以睇吓唱k小魚仙...><""
跟住等到呀細返黎...我就睇電視了...佢話要去camp...
4日3夜...???!不是吧...佢去...??有點不放心...我就話啫,,,佢
都唔識照顧自己的...!!!唉......佢好多要求,,,又話要買呢樣買果
樣...煩屎,...
19點幾晚飯...跟住睇完3分親就去沖涼...見大表表咁耐
都冇打黎...so我咪打返比佢囉...原來佢有打過黎,,,只係我唔知
...佢講到勁搞笑,,,(瘋了)...我地成日扯開左個話題,,,傾到好耐
呀...9點車尾嘛...我知丫...傾傾傾,,,2人都傻了...
其實我都好想去踩單車的(明天)...不過我有約...不能跟
你們去了...sorry呀,,,下次丫...如果下次冇約,,,我應該去的,.,,,
@@"哈哈哈...
23點幾玩電腦...同文玩msn d games...初初玩puzzel...
不過玩玩吓又唔知咩事...玩唔到...真麻煩~~~then又玩其他......
井字過3關win左3次...開心仔...不過之後,,,,,,唉!!!輸得好慘呀~~~
第1次玩到冇晒棋的...我仲以後我會win...可惜,,,比佢追返,,,而且又
好勁的整到我冇晒棋...咦..........!? 地雷又係...輸到冇癮,,,冇心機玩
了... -__________-" 留少少餘地比我好嗎???
不能勉強...!? |
2007 年 7 月 29 日 星期日  |
煩人  |
分類: 未分類 |
真相出了...!!!...哈哈~~~是妳了...
今日訓得好舒服呀,,,13點幾先起身,,,正爆...好耐都
冇試過了,,,跟住起身整野食,,,睇多啦A夢,,,唔錯,,,
同魚傾電話...學校又有事發生...咁激呀...!?傾傾傾...
傾到睇唱k小魚仙為止,,,因為我未睇過,,,所以而家追緊,,,哈~
好緊張的...><"...完左又再傾...
換換愛,,,唔知點解見到小南哭...我也跟著哭!?傻了...
如果是主角,,,我才會跟著的,,,唔通係因為她......?!不過小南
都好過份吓...唔鍾意她,,,
我求你地放過我啦,,,再問我都無用...我唔會講的,,,如果
我講左,,,咁我咪冇得同佢做朋友???如果我問佢,,,一定會有尷
尬的場面,,,所以我唔想講,,,你們也不必要再問了...!!! |
2007 年 7 月 28 日 星期六  |
小高妹要遠行  |
分類: 未分類 |
今日10點起身,,,為了睇電視,,,哈哈~~嘉妮尋親記...唔錯丫...
跟住睇完咪做自己野囉...畫畫畫寫寫寫...
落街買野,,,好重,,,
食左野就繼續畫畫畫寫寫寫,,,見悶...開電視,,,睇波...@@"
大長今好正,,,又要等下星期6先有得睇... -________-"
小高妹今日要遠行幾日... i miss you...哈哈...快d返呀...等你
呢!!!...............哈哈...
夜晚00點幾玩電腦...同文玩online game...卉卉冇on到...
唔可以1齊玩添...><"
這下我又回到原點了......實在有太多不可能的事發生了,,,,,,
我唯有一一接受...再見了...
丁噹-可以不可以
可不可以 讓我回到 突然長大 那一天
那一刻 他的吻 改變我的世界
可不可以 這個夏天 這些故事 能永遠
球場邊 界外線 我們已越走越遠
我可以畫一個圈 把自己關在裡面 把回憶擋在外面
卻不能停止想念 在我的天空蔓延 他有的善良和善變
我可以畫一個圈 當作是完美句點 還他自由的藍天
卻不能停止想念 一幕幕甜美畫面 如果放棄了這一切
那麼在我身體裡的靈魂 是誰 (所以我可以 一直擁抱心碎)
可不可以 讓我練習 心碎時候 有笑臉
等著他 已走遠 才能落下眼淚
可不可以 讓我消失 在地平線 這瞬間
哭過了 冷卻了 起風了卻不能飛 |
2007 年 7 月 27 日 星期五  |
| 沉迷了 |
分類: 未分類 |
今日11點幾起身...(講真真係好想再訓的...)不過我又想
睇惡作劇之吻(雖然我睇晒)...但想聽吓d配音...幾搞笑的...so
一定要起身的...聽日係星期6...我記得有套卡通幾好睇的...個
女仔金髮,,,細路女黎的...上次冇睇到,,miss左,,,聽日一定唔以
再miss的...
睇完又開始寫寫寫畫畫畫...食吓野又再寫寫寫畫畫畫...
好快就到左16點幾...睇電視...離久,,虎元太...16點半有雙子公
主,,,雖然唔係成日睇...不過原來月亮王國同寶石王國的王子好
好樣的...被他們吸引住了...哈哈~~~
18點...草本藥王,,,冬青呀冬青,,,明知人地有妻子的...點
解唔避忌吓呢!!?搞到人地成日懷疑呢樣擔心果樣...
今日哥早左返家...原來他下晝請了假做d野...跟住佢同d
fd去左動漫節....好多人...買左隻杯!?
19點幾晚飯...邊睇電視邊食......
23點幾玩電腦,,,又係4人玩aoc...好唔抵1開始就比文打到
半死...索性棄權,,,之後再玩打電腦......完左之後咪同文玩msn d
game...相差1支,,,我win左,,,哈哈...不過之後果鋪又輸了......
我想應該是我lucky掛......
1點幾循例睇吓人地d xanga...跟住自己打日記..........
我呀...終於發覺原來有睇我日記的人都會知道我1樣秘密,,,唉!!!
其實都唔想話人知的,,,不過算啦...唔睇都睇左...(有留意的人一定
會知的...)......朋友中得3人先知道的........
發覺今次我係蠢左...點解咁遲先發現的...!!!唉!!!
我蠢我認
作曲:黃丹儀|填詞:馮漢熹|編曲:黃丹儀/Edward Chan|監製:關禮琛
d 談笑再多 交心再多 一切亦只折磨 無人夜深 我怎麼講也是不妥
若動情 大慨吧 願為誰講 喜歡誰 但妳偏推搪
m 明你心意但我沒認 可算得已動情?
m *話我蠢我認 仍不肯說清
m (d) 能有寵愛的幸運做保證 又怕真實內心未看清
d+m 錯在其實過份期待快樂滿足的情景
m 誰要 甘去被愛想你付出似受害 苦戀痴心懇請不要太慷慨
d 談戀愛大概 總有付出的由來 難道實實在在沒有裝載
m **如何被愛?
d 誰人從沒志在
m 彼此交心的 不要理太多
d 無謂憐愛
d+m 分開一刻我(你)或者 才可清楚知道 怎麼先算愛
m 誰要迫我下決定 可算得太絕情
repeat*
m+d 再會並非不見 諾言若不兌現 朋友都可再會面
m 總算 交往
d 好過 相處
d+m 說了解分開最終不見 太悲哀
m 不要被愛 請你盡早免受害 這顆痴心懇請轉送你寵愛
d 還相信大概 一切被逼不能來 才能實實在在學會相愛 repeat** |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 207 | »
|