2006 年 2 月 1 日  星期三   晴天

算啦......

今日我去左打籃球,

本來同其他人打得好好地,

但係阿棠同其他人就無端端黎左,

唉......

見到佢地,

我都唔好得去邊,

佢地一見到我,

就係咁叫'雞姐'

又用足球踢 我......

我最憎就係見到佢地,

尤其是'基老強'同'阿棠'

我真係好好好......好憎佢地,

'基老強'係學校已經係咁叫我花名,

阿棠係先前已經弄到我哭,

今日,佢地又係咁講我,

我真係好想哭......

我真係好想走......

但係......

我又唔可以走,

走左,我會令我的朋友傷心......

算啦,我受小小苦,

就可以令我朋友快樂,

咁都係好,

因為我欠佢太多......

 

刊登時間︰2006-02-01 06:35 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



kayan5
暱稱: ▇\/|\ 憶念∥ 欣-''×﹏_▂
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
由今日起,我就勁憎�...
哇!估唔到我返學唔到...
同羅sir一齊踩單車...
好好好好好對唔住牙!...
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 145
今日人氣: 8
累積人氣: 10714
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed