 |
| |
|
2006 年 1 月 6 日 星期五  |
無聊的一天 
明明生日巳經過左喇,
但係同我講"生日快樂"的人仲多過咋天,
佢地話'原來你昨天生日,依家同你講返"生日快樂"
今日頭三節課,我都無聽唐老師講書,
一直係到睇漫畫書,真係好悶呀!!
小息完左一會兒,我叫簡俊傑做專題,
佢不但唔做專題,而且仲同莫XX,陳XX一齊打我塊面>.<
唔知係唔係有心或無意,佢地打我塊面的時候,
仲整到我對眼,我對眼真係好痛,
所以我哭了!~.~

小息後係體育課,
豬sir同我地再選多一次運動員,
本來我以為我同子琳會跑4x100,
但係豬sir同我地講,
話我可能會跑200米,而子琳就跑60米......
我唔係咁鍾意依個安排!
希望可以跑返4x100啦!
 |
| 刊登時間︰2006-01-15 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|