2006 年 1 月 6 日  星期五   晴天

開始練習了! 開心

 

下個星期四就九東田徑,

講真嗰句,我真係有D擔心,

因為我跑200米,所以要練氣.

我巳經決定左喇,

今個星期六,日早上8:30-10:30,

同紅金和君去大球場練氣.

希望依次九東田徑,

女子丙組(6年級)4x100米接力賽同女子丙組200米都令冠軍啦!=.=

 

刊登時間︰2006-01-15 07:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



kayan5
暱稱: ▇\/|\ 憶念∥ 欣-''×﹏_▂
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
由今日起,我就勁憎�...
哇!估唔到我返學唔到...
同羅sir一齊踩單車...
好好好好好對唔住牙!...
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 145
今日人氣: 2
累積人氣: 10719
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed