2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天

清水灣一灘!!!好好玩呀!!! 愉快

今日我8:00就起左身,
因為我要去BBQ,
我早上8:56就去到學校門口,
去到之後,
我就見到琳,堯,恩,傑,庭,
仲有明未黎到學校門口,
等到到齊人之後,
我地就坐地鐵去鑽石山,
我地去荷里活廣場既百佳buy炭,炭精and燒烤叉,
跟住我地就去巴士站等91號巴士,
唉......
我地等左成30分鐘先有一部巴士黎.......
上到巴士之後,
我地係到聽mp3,
突然間,
我發現左一樣好得意既野,
就係D車站名係好得意既,
有上洋la,下洋la,兩塊田la,五塊田la,濱廊灣等等,
好多都係好好笑既....
坐左差唔多一個鐘車,
終於到左清水灣一灘la!
走吓走吓,
我地就見到有好多樓梯........
雖然我之前睇過黃洛文同kai kai個日記,
都知會行好多級樓梯嫁喇!!
但係我真係冇諗過會咁多囉......
我地一路行一路數有幾多級樓梯.....
數吓數吓,
又係突然間,
有一個伯伯講話,
〔唔使數la!有371級樓梯牙〕
聽完之後,
我成個人都呆曬.....
唔會掛....
3百幾級樓梯......
跟住我以一個大無畏既精神,
好慢咁行洛去......
..........
Yeah!!!!
行到洛去lu!
今日好曬,
本來諗住唔租燒烤爐既,
但係唔租爐既位真係好曬,
so就以$80蚊租左一個爐la,
(本來係100蚊嫁)
之後琳同明就洛左去玩水,
其他人就係到燒烤......
到左1點幾,
敏同彥都黎到清水灣一灘la!!
琳,明,堯,恩,傑都buy左一條沙灘褲,
因為唔buy既話,
玩水個陣會成條褲都溼曬........
點解我冇buy??
係因為我bring左泳衣,T-shirt and短褲,
我燒完烤之後,
就洛左去海邊,
係到令D沙正住我雙腳,
之後琳,明同傑都幫我正D沙蓋住我雙腳,
玩吓玩吓,
我雙手都被D沙蓋住,
本來佢地話要蓋住我上身嫁,
但係最後都冇令D沙蓋住啫!!
之後我同傑都洛左去海個到游泳,
成個身都溼曬!!哈哈!!
唔知點解,
我真係好中2令D沙蓋住我雙腳牙,
因為個感覺好舒服......
到左4點幾,
我地就開始去沖身同換3 la!
唉.....
正好曬D野之後,
我地又要好漫咁行返上去,
救命牙!!
我玩已經玩到好累,
仲要行返上去添!!!
行到上去之後,
突然間我地見到91號巴士,
頂!!!跟住我地全部人都要追住91號巴士,
我地剛剛先行完3百幾級樓梯,
過左1分鐘都唔知有冇,
就要帶住個疲乏既身體去追91號巴士!!!
好彩最後都追到啫!!!!
如果唔係,
我真係要講.......
點知上到車之後,
我突然之間好頭暈,
我都知如果我坐車坐多過15分鐘,
我就會頭暈,
但係唔知點解,
我之前坐車去清水灣一灘個陣,
我都冇頭暈,
但係我坐車返屋企個陣,
我就勁頭暈囉........
終於捱到洛車個個站la!
洛左車之後,
我好想嘔.....
buy最後都冇嘔到.....
到左6點幾,
我地就返屋企lu!
我同琳就約左,
下次再約一個時間,
一齊再去清水灣玩!!
但係我地下次去玩,
唔係再同6D班既同學去玩,
而係同我的好朋友們呀!!
好朋友們啫係愉la!金la!琳la!tina water la!潼la!
鑒la!樂la!昌la!彥la!文la!等等既人,
如果我冇講你既名,唔代表你唔係我既好朋友,
只係我一時唔記得你個名字啫!!sorry牙!!
總之遲D我會再去清水灣玩嫁!!!!!!!!!

刊登時間︰2006-08-02 02:37 PM    [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



kayan5
暱稱: ▇\/|\ 憶念∥ 欣-''×﹏_▂
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
由今日起,我就勁憎�...
哇!估唔到我返學唔到...
同羅sir一齊踩單車...
好好好好好對唔住牙!...
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 145
今日人氣: 4
累積人氣: 10651
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed