I want to die!
今日係我係六年級既學校生活中, 最最最不幸既一天, 今日係唔知第幾堂la! 王主任就問:邊個女仔有去過7仔做功課?’ 咁我,琳同愉就有去過la!, but就只有我,愉行出去見王主任, 之後王主任又叫左6E班個D人出去, 其實只係紅金出左黎, 之後王主任同我地講左一D野, 跟住佢要我跟佢去6A,6B班認人, 咁我就講左彤,昌,樂同彥!! 好sorry呀!! 我其實係勁唔想講你地個名出黎嫁!! sorr‘y sorry sorry 呀! 希望你地唔會嬲左我la! 之後王主任就問我地去7仔做左D咩, 咁我地就講左一D, 又冇講一D la! 最慘既人係穎愉, 佢不但要被王主任駡, 仲要見家長,- - 從依家開始, 我覺得自己好冇用囉, 係朋友唔開心既時候, 我只能夠安慰佢, 不能做一D實際既行動去幫她減輕心中的痛苦....../.\ 唉....... 我唔想再講依件事...../.\ 我驚我再打洛去, 我會喊..........