反左....
紋左....
今日...同娟娟姐一齊去整負離子=]
整完之後...好k..
覺我冇整仲好...
跟住去左CD shop..
買左3張poster...
一.牙sa的
二.鍾舒漫的
三.中島美嘉的
巧kai心啊^.<
跟住呢...我去左佢屋企=]
佢牙妹係就係好cute..
不過好黑人憎..
係咁打人囉...
不過今日都好開心=]