雖然今日晴天...但係我個心情就黑個墨豆-.-
黑仔事件
1.琴日剪左頭髮..番到比好多人笑牙
2.比人記缺點,攞缺點信
3.冇去啦啦隊,比人罵
4.中文堂做數學野比人罵
牙牙牙牙牙牙牙牙牙牙牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s如果iris留cm,唔該唔好寫(唔好咁啦個d-.-)仲有2+3都係張嘉盈罵牙!!!!!!!!!!!!!!!!
都而經讀左中學半年有多啦..
但係都成日諗起小學d野..
但係我小學全部都係魚野..
我成日叫自己唔好諗..
但係成日都有d事搞到我諗起..
之前我同個女仔絕左交..
佢ex bf(應該)讀我隔離個間學校..
有一日放左學竟然見到佢..
我就諗番起我個fd
成日都見到小學同學都覺得自己好魚囉/.\
唉..可唔可以唔比我見到牙..
我唔想再諗起小學牙!!
今日放假-.-
3點先起身-.-v
唔係講笑...
起身之後就一直係咁聽歌同睇戀空...
真係好好聽..
次次睇完之後都喊/.\
本來聽日同iris一齊出街..
但係佢要番學共創喎
咁就冇得去lu