天使的承諾
一個距離人間很瑤遠的天上......
在天主的權力管治下,
有一個冒著被眨落人間危險的天使,
正等待著她心愛的人,
等待要和他重逢,
等待要和他實踐當日許下的承諾。
kayee1988
暱稱: +儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-06
2007-08-21
傻囡....
IVE收左我呢個4分人丫...
今日LAST DAY
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 100
今日人氣: 1
累積人氣: 2512
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 20 日  星期日   晴天


終於全部人都番晒工LA~ 分類: 未分類

等左咁耐...........AR爸AR媽AR哥終於都番晒工LA~我自由LA~哈哈

今日成差唔多8:00就起醒左LA~點知AR媽又係到叫我做呢樣做果樣~仲以為今日出唔到街TIM~好彩姐~
又叫我幫佢收果皮~4:XX收左佢wo~我要出街+MA~1定要早D收先得!!!!!
經住又叫我抹我間房D昌~WA~點抹AR~我間房上下隔床黎GA WO~好難抹GA~
抹你果間房就OK姐~我寧願抹你果間好過LA~

起左身就開COMPUTER先~再抹地.........抹死人~咁大達地...........抹完又去左洗杯~洗左杯又去左沖涼洗頭......
超正AR~經住換埋條令令裙.....查埋CREAM就等老公仔黎LA~

冇耐..........佢禁鐘LA~第1次著裙特然之間好驚.........見到即刻走去第2邊~好驚ar~
點知佢特然之間攬過黎~話:你好令ar~<<都唔知係咪ge~哈哈......好開心AR!!!!!!!!!!

經住就做左電腦輔導員~~eeeeeeeeeeeeeeee死人頭AR政~~~~~~~~~~
唔要AR~~唔要AR~唔準AR~~~~~
又逼佢做飯桶~哈哈~飯桶AR政!!!!!!!!
食完搞DIM晒D野,AR媽就打黎LA~又叫我收果皮..........簡稱.........嘿嘿嘿~你知LA~你諗到LA
收埋果皮就出左去LU~LIBRARY~~~~~~我黎LA~

去到狂溫~我第1次溫GE MATHS AR~~我真係乖~XDDDDD
D America 朱古力好好味~HEEEEEEEEEE

溫完就去左食野LU~~食野之前去左toilet~我見到.........見到...........呀~~~~~李+愉ar~~~~
佢著得算ok la~~但係我諗仲係咁........掛~我冇hi到佢,我諗佢認得我掛~
番到去見到個傻仔係到睇電視........哈哈~傻仔
其實果間d茶餐廳都麻麻地好味~下次去第2間~~yeah~

點解係紅磡會見到咁多識ge人ga~食完就陪佢飲廿四味~成日生瘡ga~
真係丫~都唔知搞乜~成日生!!!!!!!!!!

行多陣就番左home la~~

886~衰佬~~~~~~~~~~~



2005 年 11 月 13 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2005 年 11 月 7 日  星期一   晴天


放假冇野做~sin 晒!!!!!! 分類: 未分類

起晒身之後就超急~!!!!!!!!咩急???嘿嘿嘿嘿嘿...........你諗你la~

眼鏡都未拎就諗住去toliet~~不過有人同我爭~ 老豆lor~好急ar~快d la~等等下訓埋係到.........

係toliet搞dim晒之後就自己出黎煮早餐..........如果爸爸出左去ge話實唔食........

食食下爸爸好少有咁摸我個頭~平時好少有+ma自從大過左同埋開工就好少同我玩la~ 有d家ge feel幾開心ga

佢話:食咁少夠ga la~?      我話:是旦la~           睇得出佢關心我~

食完之後平時都會開computer ge~但係今日唔知點解唔想開~~去左長椅到座!!!!!陪爸爸~好耐都冇試過咁la~

座係長椅到我諗番起細個................

係小學4,5,6年班好開心ga~~又唔駛點理d test ,dictation,exam果d~做完功課就去同屋企人睇電視~

ar爸又會同我玩下咁.............成家人都好開心ga~~ar媽雖然成日打我多d~記得有1次我睇睇下彊師片驚到訓著左~~ar爸睇完之後發現我訓左,就抱起我送到床果到........好好ga~如果番到去以前就好lu~不過幾個鐘都好ar~好過冇.........

同埋座係果到好舒服~睇下電視咁都幾好.........唔駛理d乜野~細細個真係好.........

仲記得以前未搬黎呢到住之前~都好開心~雖然生活環境唔係好好~但係都好開心~記得中秋節ar爸ar媽帶左我去公園玩~一家人一齊煲x~~開心

仲有1次我自己整左個風箏ar爸ar媽都帶過我出去玩~雖然飛唔起都玩得好開心~

仲有1次係夏天黎ge~我地成家人去左海心公園涼亭果邊~果陣落好大雨~好似係8號風球~去左果邊透涼.........

雖然8號風球~但係我都覺得冇乜野~成家人係涼亭到好開心ar~果陣係我最開心ge童年黎ga~

都係細細個純真d,可愛d~乜都唔知就最好la~

無論家境點..........我唔介意以前點辛苦~都係俾左一個好開心ge童年~~好多謝爸爸媽媽哥哥~ 俾左個咁好ge回憶我................i love them every much~

 



2005 年 11 月 5 日  星期六   晴天


早知唔去la~ 分類: 未分類

今日早知就唔同佢地去街街la~買唔到野ge~

出門口打左tel俾佢就去左mk la~

睇眼鏡又睇唔岩~去第2間又冇左間鋪wo~乜都冇~

行到好鬼死攰ar~

跟住無lala又去左郎毫妨果到~個死人麻嘉怡lor~帶帶下帶左我地唔知去左邊~

跟住搵埋班人就去左廟街~去到1段路ar麻個fd俾人抽水~果個人好變態ar~成隻手好似慣晒咁high落佢個到~好鬼死賤格!!!!!!!!

行左好耐廟街~行到死死下~痴線ga~返到黎都成8:xx la~

佢又咁岩打黎lu~d fd係到嘈珊晒la~~

討厭ar~



2005 年 11 月 2 日  星期三   晴天


又再做功課做到12點la~ 分類: 未分類

唉...................都唔知又發生過d乜事la~

P.E堂跑左14個圈~跑死左~好攰又好暈~次次跑左咁多都係咁ga wo~

之後又同左囡囡去食lunch~我都好la~跑完仲同佢出去食野~

打俾佢~佢話黎得ar~佢話果個買家冇sd msg俾佢又冇打俾佢~所以就可以黎見我la~hehe

佢話自己個頭好唔dim wo~又話塊臉好多瘡瘡wo~又話咩咩咩咩..................好多~做乜姐~我唔會介意ga wo~

學校個鐘1響我就即build出黎~係咁衝ar衝ar~終於衝到出黎~

去到老地方又唔見佢wo~打俾佢先~佢又話黎左................下?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!佢識隱形????????

之後原來佢lay埋左係park仔果到~嘿嘿.........有咩企圖先~

之後又行左好大段路去左另1個park到......幣!!!!!!!!好肚痛......廁所!!!!!!佢冇toliet paper dim算!!!!!!

佢好好咁幫我問ar婆拎紙巾~哈哈~佢好面 mon mon ar~好得意~hehe!!!!!知左有toliet paper即沖~

廁所~~~~~~~~我黎搵你la~~~~~~~~~~~~~~

去緊果陣~佢仲係出面問我有冇紙巾~ .........入面有人ga~死人頭~

去完諗住由後面嚇下佢la~eeeeeeeeeeeeee俾佢發現左~ 係公園到hey下就4:xx la~

走lu~~~~~又去左果間茶餐廳到食野~好味!!!!!跟住又hey下去左唔知邊到邊到~真係唔多知wo~

不過都係to wai wan姐~我識返~!!!!!!hehe~賣佢豬仔XDDDDDD

又送左我番home樓下又走la~返到去5:xx ~真係準時~