| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 去左皇仁.......... |
分類: 未分類 |
都唔知點解同唔知乜事~我d瘡瘡.............唉~!!好煩ar~!! 
今日起左身大約8:xx又再訓番~經住玩電腦....打俾飄移叫佢起身先,如果唔係冇人陪我去個乜乜迎新會ga la~自己又搞左1輪.........
11:45先出門口= =
到左mk唔見佢ge?!?!?!係咁搵佢搵到蕩失路.............第1次係地鐵站蕩失路丫~好樣衰丫~!!
點知飄移搵我果陣都蕩失路...........= =呵呵呵
有野笑,笑死左~!!
紛紅色mickey mouse~!!
經住就係咁搵皇仁.....原來皇仁有舊生會ga,仲特登有間野俾佢地ga~
咁正ga,點解德蘭冇ga~!!唔公平~!!
入到去唔知去邊到...........走左好耐丫~!!樣衰~!!
終於都俾我地搵到間死人野,入到去好多男仔bor,唔係仲有3間女校ge咩,點解咁多男仔ga~!!
係咁玩遊戲.........玩到傻左.............之後又傾傾傾.........
o..............4:45pm~!!放la~好肚餓丫~!!
同飄移去搵野食,d野超貴...........銅鑼灣真係銅鑼灣,貴到媽媽都唔認得~!!
行去搭地鐵果陣超搞笑lor~
我講左句:係地鐵站蕩失路,係講俾飄移聽ga ma~!!
點知前面個女仔應我話:邊個丫.....?!?!
我同飄移聽到 o 左咀...........
我講左句:下!!
個女仔知道low左la~哈哈望一望我就檸歪面.............卡卡
個女仔超low ar~!!!!!!!!仲low過我地............哈哈
行到遠左都笑到傻左...........
之後同飄移搭mtr番去lu~!!
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
去睇superman la~!!  |
分類: 未分類 |
今日係見一個識左差唔多成年ge網友ge日子la~
係我印象中,好似除左版聚外~都冇試過見其他網友~!!
益左你la~bb!!!
好la,隔左日la,又要打留琴日ge事出黎la~!!
琴日去到mk睇到瓊華果到好似冇佢係到,就走左入去toilet la~去完都搭3,sor ar~
之後就急急腳咁走去瓊華la,去到...................唔見人ge?!?!?!?!?!
又周圍走,走入商場睇下見唔見佢la,商場好奇怪的少人,真係少有~!!
走左一輪.........我終於搵到佢la~!!!!!!!!!!!証明我地真係有緣ga!!!!!!
我諗住玩下佢,係佢等我果時企係佢隔離奸笑ga ma~..........
超超,冇得玩~!!
佢好靜好靜~好少講野,好怕醜好得意丫~!!卡卡
去到戲院買飛,唔知點解超多人..........many many people!!
買左飛就入場lu,都係好少講野.........講多d野la~!!
睇戲lu...............好鬼死悶丫~~~~~~超人真係超人,d情節俾人估到晒ge~!!
睇完佢話走lu,去補習~!!
我就送左佢去地鐵站...........再見la..................
之後就1個人係mk行行行,原來.............1個人行街係好悶ga~又唔知行邊好.....
去左郎豪彷夾糖就走人lu~~~~~
行去搭車果陣,見到新之城又見到機鋪.......諗起佢tim,係到諗唔知會唔會撞到佢呢~!!
係唔會ga~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後搭車車返home lu.....................
而+都唔知乜事.........平時可以唔諗佢,就算諗起佢都係唔覺意,冇乜野,冇迫過自己,
但係睇到d about佢ge野,例如:xanga,機鋪,就會係到唔知點咁,本來都ok ge,但係1見到就好似之前ge唔諗佢ge feel就破壞晒咁,佢仲係俾到我有感覺!!
唉.............................................會想見佢~!! |
2006 年 7 月 11 日 星期二  |
| 註冊日.......... |
分類: 未分類 |
今日係school ge註冊日ar,學校好無聊lor~
俾張通告你寫番係唔係到讀!!就交番俾學校,超級無謂.............
返到去上一上去,派一派野交一交野就ok,其他班就走得,我地果班好特別,唔洗走!!
話幫d今年ge f.1玩唔知咩咩遊戲wo~
去到唔多驚驚,反而有d興奮,同佢地玩查字典wo,超級好玩= =
頭果2組同佢地玩得幾開心丫~同佢地講講笑,係咁玩玩玩,佢地一定覺得我好得意!!卡卡
之後果2組唔知咩事,突然變得正經左少少........
不過最尾果組都ok番丫~
最搞野係頭2組,玩得勁開心,仲同一個f.1 ge女仔玩嗌交XDDDDD
玩得好開心丫~
F.1放果陣仲有個女仔等埋我走....
仲係到係咁吉我塊令面..........我果班D人不斷係咁問佢係邊個,
Jessie仲以為佢係我個妹,卡卡
哈哈,佢好得意丫~
之後wenness話補maths,我唔記得左tim~!! sor ar~!!
超級萬級sor ar~!!
仲有琦琦丫~對唔住丫~今日同唔到你走~!!仲以為今日要補maths tim~!!
早知同你走先la~!!
最尾同左個好可愛GE F.1 FD走~
佢真係好得意丫~送左佢返home自己都走LU~佢仲叫我以後日日同佢一齊返學wo~
無奈................唔知琦琦介唔介意呢~!! |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 開x典禮 |
分類: 未分類 |
今朝記起同wenness鬥邊個會快d冇事..............hehe~
一陣又要去參加果個試工果個乜乜開x典禮lu~今日落雨,唔知聽日得唔得呢~
我諗漫天ge人都擔心緊呢樣野~!! |
2006 年 7 月 4 日 星期二  |
| 女人之苦 |
分類: 未分類 |
唔記得之前做過d乜lu,只係日日同人煲足同埋玩電腦la~!!悶到嘔電ar~!!
今日要返學,fastion show wo~d婚紗好令令ar~d model都好令令丫~
不過f.2果d得 dd令lor。f.4果d就真係令la~f.6,7果d真係唔唔唔唔唔唔令
但係個結果竟然唔係令果d win wo~
真係strange la~
之後交左去camp ge通告俾伍sir就可以同琦琦囡囡去釘耳la~
同佢地去左搭小bus,見到wenness ar~oh,my dear wenness!!
去左旺中釘耳,有1間ok ar~就釘la~好驚好驚好驚好驚好驚好驚ar~!!
好似細路仔驚打針咁驚ar~~~~~~~~~~~~~~~~~
佢幫我消毒左隻耳仔,之後用支搶對正我隻耳珠,我驚得濟合埋左眼,受死la~
之後"拍"一聲..........好痛丫~
咁樣佢就幫左我帶左隻earwings la~佢好快手lor~勁~!!
之後又到另一隻耳仔,都係好痛。
唔知點解好多人望住我釘,好尷尬..........
仲出奇ge係,囡囡見到我釘,佢仲驚過我,躲係琦琦後面。哈哈~囡囡好細膽丫~
痛果個係我,驚果個係佢~!!
之後就周圍走,通街走。
見到我ge dear wenness&雲雲&其他人....................
之後就走左lu~
食DINNER果陣,俾AR哥識穿左我釘耳燶,
基本上冇人知GA MA~好彩AR哥冇爆出黎姐~!!
PS:今日晏就媽媽返左HOME,佢做野果陣整親條腰骨AR~
一定好痛GA LA~佢好辛苦咁,不過我要返學唔得閒...........
返到HOME~媽媽好似冇乜事,叫我幫佢洗33。緊係OK LA~媽媽咁辛苦!!
不過到夜晚就好似唔多DIM LA~佢好辛苦,我幫佢MET走D藥,幫佢搽下D野~
佢連掉轉個身都辛苦AR~媽媽真係慘......岩岩仲見到佢食勁多藥,真係替佢辛苦。
見到佢咁辛苦都心痛...........我就好乖乖咁不繼幫佢LA~!!
希望佢聽日請假LA~唔洗咁辛苦斗番日AR MA~!!
AR哥又唔搵野做WO~爸爸唔搵就可以理解姐~
希望AR哥快D搵到野做,咁樣媽媽就唔洗咁辛苦,做家庭經濟支柱LA~!!
如果我都可以搵到野做就好LA~!!不過唔夠18,7月又排到密晒WO~!!
唉.....................
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 37 | »
|