我地隔左9日咁耐~今日都終於見到佢la~唔駛成日掛掛下~

我本來今日起左身~搞好d野就即沖去搵佢ga la~但係ar媽無lala話去飲茶~
咁好la~陪下佢地la~
之後去到食食食~~冇乜dim食野~d野都係麻麻地好味~~
ar媽整果d可能仲好味過佢~俾ar媽睇到呢到佢會好開心~XDDDDD
食食下去左廁所~好肚痛丫~返到黎見佢地係咁向1個方向望過去~
問佢地望乜又唔講~好多question mark~!!!
無lala講起團拜~~跟住ar哥又咩靠晒我~話咩借tel俾我用~
我:下~?!?!
佢:笑笑口.............
搞到我諗錯野~eeeeeeeee到而+先知佢同我玩~!!e!!!!!!!!!!
好~!!10點la~~去搵佢la~!!
去到車站~見到小學ge人~好耐冇見ge男仔1個~仲拖住佢gf~
佢望左我1眼~~好似認得我~~我1眼都認得佢la~!!
跟住同佢笑笑~佢又笑~問我仲認得佢咩??
緊係認得la~~佢點變都係高左同jei左個頭姐~冇乜點變~!!
車黎la~~去車~同佢1架~o..................................
不過唔理佢lu~同豬豬2人世界la~到左又係咁行行行~d鋪頭都冇開~!!ar媽叫我換裙都換唔到la~
行到悶悶地就返左去祕密基地~!!嘿嘿~
之後去左送佢搭車車~自己都返home lu~!!
|