今朝早起身.....................諗番起琴晚ge夢~真係好strange ga~仲發過唔止1次~!!
成個天都係櫻花花瓣~好令.........飄下飄下咁~但係係果d有櫻花花瓣ge地方~就不斷吸走晒d人~仲向緊我呢邊漫延~
我驚到呆左咁望住個天~但我隔離個fd好知道好危險~好醒咁拉左我走,我先識走~
跟住無lala走走下有架車出左黎~個fd揸住架車同
我1齊走,仲利用埋周圍ge 3,4個人,不過我個fd都係走唔甩~得我走到,我又走ar走~
黎到1個好似 little twins star ge地方~果到
都好令~藍天白雲咁~仲有dd粉紅色咁~果到有好多細路係到玩~玩得好開心~仲見到好多細路仔玩ge野~
我慢慢行~行到1個車站,但係我見到1d小班椅俾人坐下,吸引左我後面ge小朋友望住我~仲見到個天終於黎到我果邊~要走la~
但係又好奇怪,我冇帶埋佢地走~反而問佢地應該點走~
走到去1個地下水道ge地方,我申左隻手入去個水管到~感覺到有d野~原來
係隻狗,隻狗好得意~唔知點幫隻狗出番黎~跟住就同個細路1齊救佢出黎la~之後狗狗同細路走左,唔知去左邊,
跟住無lala同個人1齊走~仲要填form先走得==
1個超級離奇ge夢......................................
|