天使的承諾
一個距離人間很瑤遠的天上......
在天主的權力管治下,
有一個冒著被眨落人間危險的天使,
正等待著她心愛的人,
等待要和他重逢,
等待要和他實踐當日許下的承諾。
kayee1988
暱稱: +儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-06
2007-08-21
傻囡....
IVE收左我呢個4分人丫...
今日LAST DAY
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 100
今日人氣: 0
累積人氣: 2511
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


發左個好strange 的夢~ 分類: 未分類

今朝早起身.....................諗番起琴晚ge夢~真係好strange ga~仲發過唔止1次~!!

成個天都係櫻花花瓣~好令.........飄下飄下咁~但係係果d有櫻花花瓣ge地方~就不斷吸走晒d人~仲向緊我呢邊漫延~

我驚到呆左咁望住個天~但我隔離個fd好知道好危險~好醒咁拉左我走,我先識走~

跟住無lala走走下有架車出左黎~個fd揸住架車同

我1齊走,仲利用埋周圍ge 3,4個人,不過我個fd都係走唔甩~得我走到,我又走ar走~

黎到1個好似 little twins star ge地方~果到

都好令~藍天白雲咁~仲有dd粉紅色咁~果到有好多細路係到玩~玩得好開心~仲見到好多細路仔玩ge野~

我慢慢行~行到1個車站,但係我見到1d小班椅俾人坐下,吸引左我後面ge小朋友望住我~仲見到個天終於黎到我果邊~要走la~

但係又好奇怪,我冇帶埋佢地走~反而問佢地應該點走~

走到去1個地下水道ge地方,我申左隻手入去個水管到~感覺到有d野~原來

係隻狗,隻狗好得意~唔知點幫隻狗出番黎~跟住就同個細路1齊救佢出黎la~之後狗狗同細路走左,唔知去左邊,

跟住無lala同個人1齊走~仲要填form先走得==

 

1個超級離奇ge夢......................................



2006 年 2 月 14 日  星期二   晴天


第1個同佢過GE情人節~!!好開心丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 分類: 未分類

今日好開心呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日係個個情人都想快D到GE VALENTAIN'S DAY LA~ 開心到想喊LA~~~XDDDD

不過今日都要返學~唔駛返就好LA~~可以成日都同佢1齊~不過冇所謂LA~有得同佢1齊已經好好GA LA~
其實今日唔想返學GA~但係AR媽又唔俾~!!

返到學校~都估到D FD會問我今日點過~緊係唔話俾你地知LA~呵呵~!!
到左放學~去埋個HALL~我終於走得,可以去搵佢LA~好開心丫~!!
放左即同囡囡走佬~行得超快丫~!!
離遠仲見到政政同埋佢個FD~睇唔清楚佢個FD係咩樣..........

唔理LU~~捉住豬仔先算LU~~行行下~又見到D FD~又嘈LA~~~!!
又唔理佢地LU~~點知..................落雨................唔緊要~浪漫ar ma~講得好免強.........哈........哈哈
去左搭車車番home~~because d朱朱力係home~!!佢死都要食~都話好難食ga la~

到左home~~做d情侶會做ge野~俾朱朱力佢.........其實想俾埋條鏈.........but..........no la~
知後佢話有d野想送俾我~好開心咁期待..........俾左隻跳跳虎俾我~跳跳虎好得意~!!
知後又話又有野俾我~係1個好細GE盒仔~估到係乜~未肯定~!!
佢打開~好開心~!!係之前送俾我果隻介指~超開心~
問佢係幫我搵番定係買~佢話搵番~但係1睇刻果D字就知唔係LA~都唔同~
我記得好清楚GA~!!唔同~1定係買GE~

佢就知呃唔到我~講實情LA~呵呵~
好開心~之後仲用買番黎果條頸繩穿住~好開心好開心好開心好開心~HEHE~
之後同佢去左食糖水~就送佢搭車走左LU~~

如果可以同佢耐D就好LA~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~唔制~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2006 年 2 月 11 日  星期六   晴天


整.......................chocolaTE~ 分類: 未分類

今日起身都冇乜野~10:XX走左去整朱古力~整黎整去都整唔溶~

仲整碎D朱古力整到手軟~隻手好攰..............整到冇晒心機~!!但係整到1半落~冇理由放棄GA MA~
死頂整落去~都係整唔到~ 冇晒信心LA~~!!
用晒成包朱古力都淨係得1 PET野~都唔知D人點整到咁多GA~
我溶晒果1包朱古力都淨係得咁少~D人點整GA~!!

整到1半諗住打俾老公仔~但係佢琴晚又1定玩得好夜LA~1定好晏訓~!!唔打俾佢LA~
用晒朱古力~落去買左2排~費時又失敗左就好HURT LA~唉....................

佢等緊車果陣打俾我~傾左陣~佢要上BUS LU~
買完又死死地上番HOME整~本來諗住今日會好快整完~去MK買朱古力盒GA~
但係................唉..............算LA~唔買LA~整完先算LA~
整左陣~琦琦打黎~唔知搵我有咩事~可能有野搵我~但SOR~唔得閒中~
同佢講朱古力D野~佢教我直接將朱古力放入個煲到WO~

咁我試下LA~雖然1擺即溶~但係個煲燶左~好臭.........................
唔DIM AR~呢個唔DIM AR~
用番我果個方法~!!隔水整溶~!!
又用左AR媽好多石油氣LA~~唔知幾時用晒呢~!!

整完~終於玩電腦la~好開心丫~
玩到差唔多時間就收腦la~打番電話俾琦琦先~!!唔係好憤同佢傾電電~好似第1次tim wo~
我驚唔知講咩~所以以前唔多同佢傾~XDDDDDD

冇LU~打晒LA~



2006 年 2 月 8 日  星期三   晴天


wa................................. 分類: 未分類

今日都係如常咁返學~ookk la~~都學都野ge~

不過行行下~我唔記得左呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我唔記得帶PE褲同著PE 鞋丫~
死la~~我第4次la~要做書gr project la~~~!!
唔得~我要番去問人借~!!

返到去~見到有好多人著PE鞋~好yeah~有得問la~搵左某某某個人問~ ok左~!!呵呵!!
上到班房ar呂問我拎電話~話要sd情人節d msg俾我wo~
hehe~佢唔知送咩俾佢老公仔~~都好丫~多幾個人sd msg俾我~!!

放學~又要去週會+講座~救命丫~!!
聽完~走佬~!!
周圍搵自己要搵ge野~

就黎行到屋企付近~我開左部tel~e??有msg wo~係豬仔黎ga~好yeah~!!
但係個msg話佢黎緊ge??唔通佢黎左??打俾佢~佢又話唔係~
哦~~(當時個心平番晒~)
繼續傾傾傾~行緊樓梯ga la~佢叫我調轉頭望下~
下???????????????????????佢黎左~?????好大個實pars~!!!!!
好開心 好掛掛佢~!!

攬攬左之後~去左祕密基地~!!hehe~
去到祕密基地又hehe~
hehe完~就冇lu~XDDDDD

之後返左屋企期間就打俾佢~
之後有打GA~但係佢訓左教~好LA~俾你訓LA~衰豬~!!



2006 年 2 月 2 日  星期四   晴天


漫天版聚~~ 分類: 未分類

今日玩到散晒la~而+好眼訓,好攰la~~ZZZZZZZZZZZZZZZZ

本來今日黎唔到GA~
但係今朝AR政打黎整醒我~叫我求多次AR媽~
跟住第1次唔得~好眼訓去番張床到訓陣~
第2次又唔dim~又訓過~
第3次終於得左la~用左成半個鐘ge時間黎求佢~
不過我最尾都係靠同佢約法3張先出到黎~
我同佢講出埋呢次~呢個假期就唔出~!!好慘丫~我又要"運"係屋企la~
同政政講出到黎~佢不知幾開心la~連把聲都變埋~!!
我講:老公仔!!(佢把聲好灰~我把聲特登灰)
豬講:點丫~
我講:我得左la~~!!!(把聲超開心)
豬講:超~(佢把聲都超開心+興奮~hehe),m...............m...........咁.........................
豬豬好得意丫~~都話你開心ga la~扮野~!!

我用左15分鐘換晒33,搞dim晒d野之後~就1支"剪"咁飛左出去~
去左巴士站搭11號車去佐x搵豬豬~去到都仲未見到佢,打俾佢,佢話係太子等我~我就出左do機去買飛lu~
果條龍都ok長下ga~又慢wo~我前面果個ar~仲以為佢係買飛~
我見佢有位唔行~係到睇newpaper就唔該佢行前dd la~點知佢係企係到睇newpaper果d lor~
唔係買就行開d la~等人誤會你~
我後面果個見佢唔係買ge~就行前d排係我前面~我仲以為佢打尖~原來佢係幫我俾個位我~又誤會左la~

買左飛去太子~見唔到佢~又黎緊~又買定飛飛~點知有個人特然沖過黎攬住我~原來係佢!!嚇親~!!衰老丫~
買左飛就入匣搭地鐵la~佢攬到實1實~

到左荃灣~可能佢地高得濟~有d嚇親~!!
集齊晒d人~就去搭bus la~~終於同貓女果d熟d la~~
到左站~去wellcome買野~d野貴去左市區買~!!

番黎都11:xx lu~~衰佬"咩"起我沖左去佢地果邊~呀 ~人地怕醜ga ma~衰佬~~~~~
跟住
開始bbq lu~
bb下~csk黎左~佢出現得好突然~無聲無色.........同埋....................有d漠名奇妙ge尷尬~
不過經過衰佬就冇事lu~衰佬 i love you~!!
跟住玩玩玩~ar雯果d怕醜~join唔到1齊~

玩玩下~佢地都有d ok la~好yeah~不過衰佬成日mit佢地塊面~
玩到5點到就出左mk lu~同豬仔去買handphone~真係有色情卡片~衰豬唔準拎~~~~
之後去影貼紙相~~
影完返豬豬送我番屋企lu~

今日成日都好好玩,好開心~今次第3次參加版聚ar!!

貓女都好好玩~不斷地玩佢~搞到佢好無奈~嘿嘿

跟住返到home之後果然俾ar媽話~我太瞭解佢la~
同埋我發現我塊面唔係敏感~係真係晒紅左~
聽日死low~!!

PS:豬豬俾人講DOM DOM~哈哈~DOM DOM~