天使的承諾
一個距離人間很瑤遠的天上......
在天主的權力管治下,
有一個冒著被眨落人間危險的天使,
正等待著她心愛的人,
等待要和他重逢,
等待要和他實踐當日許下的承諾。
kayee1988
暱稱: +儀
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-06
2007-08-21
傻囡....
IVE收左我呢個4分人丫...
今日LAST DAY
文章分類
全部 (182)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 182
留言總數: 100
今日人氣: 0
累積人氣: 2516
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 28 日  星期三   晴天


喊乜野,唔準喊......... 分類: 未分類

都唔知咩事,一起身就諗起佢,仲乜仲要成日諗起佢呢~!!諗完佢仲要喊喊喊...............

過左陣好似冇乜事~琴晚仲好地地,好似冇乜點喊過咁,仲睇得好開,但係今日竟然......唉........
上上下網........睇左陣片 about kiss,教左我好多野,好似ok咁wo~

之後食左飯就打俾琦琦,叫佢去拎con lu~終於有得拎la~好想快d帶起佢!!
拎完之後,琦琦陪我去左公園,見到粒不明物體.........好唔知點,我想過去睇ga~
琦琦又唔俾人睇wo~!!
唏!!咁驚做咩呢~難得有好奇心!!

之後行多陣返home lu~返到home,唔記得做過d咩,之後食飯,食完飯,又玩電腦,wenness,ar囡hi 我,我果陣打緊日記唔得閒理佢地,果陣又係到諗,講唔講俾你地知好.....我驚cry,所以以日記ge方式講lu........原諒我........XD

之後打完,已經係10:XX,你地好似唔知去左邊,話左俾個網友知我同佢GE事,佢啞左唔係佢啞左,係我唔俾佢問,只係俾佢睇日記........
連佢都唔開心埋.........又搞到我想喊......真係丫~!!唏!!
之後沖涼訓教LU~

只衰自己冇$$,洗晒,如果唔係我實出街玩,整到自己心情都好D~!!

 



2006 年 6 月 27 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 4 月 28 日  星期五   晴天


今日唔洗番學~!!連放4日假~呵 分類: 未分類

今日唔洗番學ar~好開心ar~去左玩~
本來係去唱k ge~但係搭車果陣,先知琦琦唔記得帶身份証同唱k果張証........
仲以為有得唱k tim~!!

之後就去左西九龍,去左食吉吉ar,牛肉飯好好味ar~!!
食完去左好多士多啤梨ge店買野~d sells都好驚奇我地唔洗番學........
再周圍走~走左好耐........攰到去玩子彈 lim~唔知係咪我地玩得多得濟~
俾1班男仔留意住~當架lim到佢地果層果陣對望左陣~
架lim落左去果陣我望番上去~有個男仔同我揮手lor...........
之後見到有得影貼紙相,就飛番上去,又要見到班男仔la,唔見丫~
跟住又有人咁岩要到果層wo,又要停留係果到la~我怕醜,ling左去第2邊.
琦琦望住佢地~仲叫我同佢地揮手~唔制丫~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上到貼貼相果到就影la,好開心丫,影完都唔知有邊到可以行lu~
去左尖沙咀,又行,去左玩具反斗城,好開心丫,好多玩具,好得意丫~哈.......
行到攰就番左home lu~

 



2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


果個人係咪...................傻ga~?!?! 分類: 未分類

今日係1個禮拜1次ge統測.............真係開心到爆~!!
好彩我有溫書~仲係溫到就黎傻咁濟~咁都可以唔pass ge話我打爆佢~
其實我溫到傻係想睇下自己認真溫下書ge話會唔會好高分~hehe

跟住今日仲有1個地理test~係叫我地認左個地圖ge板塊名佢wo~
我朝早好早起左身~ar媽又唔煮早餐wo~冇野做就咁認左d板塊位置ga la~
點知..................佢唔考lor~sin晒d心機~不過比起佢地我都多溫左1樣野~
都係好ge~

今日番school落毛毛雨,行行下叫到琦琦豬同panda,同佢地1搭taxi又點知........
塞車...............叫我地行番去......果陣超級大雨ga,仲得番2,3分鐘就遲到la~
死衝攔衝....終於衝到番學校la,嚇死我地仲以為遲到~
下學期冇遲到係可以拎勤學獎ga,對將來都有d用掛~
第時個老闆見到我咁乖1定請我ge姐~呵

上到去,班主任又話拎體溫表,又點知.........我又唔記得左la~
miss cheung叫我同幾個同學統完1齊落去.............唔制丫~我諗住走唔量ga~
不過估唔到miss cheung親自帶我地落去..........走唔到la~

番到黎又唔考...........eeee等我仲溫左~!!
係咁上堂係咁同ar tine傾計,咁樣又1日la~
放左學,同琦琦去紅磡行左陣之後去左ok到買野飲~

今日ge氣肉黎la~
同砧琦琦俾$$果陣有個男人望住我.........(本來都feel唔到佢望住我ga~)
去斟野飲la wo,又轉另1個各度望住我,(本來又睇唔到ga~我用眼尾睇ga~)
經住好驚,超驚!!

同琦琦講:琦琦,琦琦~有人係到望住我ar~好驚ar~
經住琦琦又望1望後面~見到佢含情密密,微笑咁望住我地..........
之後過左冇耐,佢終於都走左~臨走果陣仲up左句eng,我聽唔到~
不過佢走左冇耐,琦琦同我講佢走果陣同我地講果句:goodbuy my lovely little girl.....
我聽左之後即刻O 左 
同佢講:你作ge~!!
佢話唔係.................
真係真係O............................

跟住行左陣返歸lu~!!