原來挨住牆係好攰架= =
搞到我想zzzzzzzzzzzzz...
晞仔坐我前面..
成日同佢玩!!!
lunch..
係走廊玩..
好好笑牙..!!!
傑想既野,,,
都吾知有冇可能..!!
不過佢又叫我睇住黎!!!
打鈴個陣..
晞仔聽我地講野..
之後佢話:我冇牙..我冇偷聽架..!!
我同佢講:我冇牙..我冇偷睇你同kapo係屋k做咩架..!!!
哈哈!!!
佢勁無奈..!!
放學...
去左莫sir度做數..
5點30走..
之後係白台傾計..
我好無奈..
冇神神聽到我個名= =|||
thx袋鼠送我番home..!!!^^
分類: 未分類 |