今日掉左位..
YA..
坐第3..
好懷念牙..!!
好耐冇坐過啦!!!
新同學原來同GOGO同鄉,,
嘩嘩嘩..
咁都比GOGO遇到..
GOOD!!!
我同MILK,,
佢同新同學!!
嘿嘿..
終於有人可以同GOGO係大6玩啦,,
HAPI!!!
今日我個邊好多笑話喔,,
牙SIR講D普通話..
好GAG!!!XD
MR.KUNG就用ENG同人講= =|||
真搞笑!!!
西史MISS比左封利是..
D60分以上既人..
好正!!!
第一次有D MISS咁豪..
雖然冇我份=V="
C.A
MR.KUNG話家長日要係課室加D咩..
0哂= =|||
話要D家長睇= =
不期待家長日既來臨!!!
分類: 未分類 |
|
|