今日同歐歐出左mk..
係旺中行左陣..
之後過天橋,,
食左勁辣魚蛋= =
辣都標眼淚= =|||
好過癮!!!!
之後行街街!!!!
再行番旺中..
又行左陣..= =
開始覺得無聊!!!@@
咁行去搭車..
之後諗住買臭豆腐食..
不過最後都冇= =||
好想食..!!!
哈哈..
歐歐諗住買比袋鼠食..
臭死佢..
呵呵!!!!
袋鼠買左雞蛋仔比我地食..
but..
我想飲野多d..t^t
算啦..
thx~~~~~
做功課..
做功課..
做功課..
做功課..
做功課..
做功課..
做功課..
做功課..
做功課..
做哂可以溫書+玩lu!!!^^
+油^^
分類: 未分類 |
|
|