今日放學係5F傾計..
肥達好好笑..
袋鼠只係係度笑!!!
等左勁耐= =|||
歐歐..琪琪先走= =||||||
之後同琪琪一路走..一路傾計!!!
歐歐比肥達..袋鼠..玩@@
歐歐D歷史講幾多都有...哈哈^^
肥達..袋鼠..係度學番佢..
超好笑!!!!!
今日好多功課牙= =|||
有排做= =|||
今日又喊左..
大家吾好誤會我因為某樣野喊..
我喊..
係因為我吾識數= =|||
都要多謝袋鼠既安慰,,
不過吾好再打瀟灑= =|||
講故事....
從前,有兩個人因為太耐冇講野,
之後之間出現左個人,大家都冇乜點講野,到講番野個陣,
已經發覺大家既話題少左,到最後兩人之間出現左隔膜。
你到依家仲未明..
你咁打..
令我更加冇野好講..
如果你覺得我咁諗,,
我冇野講,,
如果我吾咁..
又點可以令到你地兩個感情再好牙!?
分類: 未分類 |