呢排d人係咁話老師check電話,,
搞到戈戈超緊張= =
========================================================================
今日lunch打班際籃球..
我同歐歐嗌到超大聲!!!= =||||
不過吾緊要..
為左自己班要win..
點樣衰都要(哈哈..好偉大牙)
不過c1 d人打無品波..
係咁撞人..
係咁推人= =
傑仔都有話:撞人都得既!?.\/.
不過最尾真係win左..
33:17
勁!!!!!
上到cr..
打鈴..
miss wong鬧我地..
仲叫我地放學留堂= =|||
pe..x2
環校跑考試=3=
a2跑先..
戈陣我...歐歐,,奶爸..gogo係度同戈bb玩..
超可愛!!!
搞到我地好似金魚婆= =||||
之後去跑啦,,
跑完..
勁攰= =||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
上到cr,,
牙sir3點10叫我到企起身..
企到4點半=3=
不過吾緊要..
當減肥-口-|||
放學係白台同gogo傾左陣計..
之後同歐歐,,,奶爸,,gogo去公園傾計..
開始發覺同佢地既話題愈黎愈吾岩..
因為佢地係咁講佢地戈邊戈d野..
搞到我吾知講乜好= =||
只係係度聽..
+入吾到話題..
全程「o」哂!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
呢排好攰..
超想訓覺!!!= =
分類: 未分類 |