今日又再一次吾記得帶鑰匙=3=
好彩電話有$,,
同gogo一路傾電一路msn^^
今次第2次吾記得帶= =
呢排開始覺得自己上堂有d自閉..
吾想講野..
d人好嘈..
搞到好想話佢地!!!
每次嘈都吾舒服,,
唉..
仲知呢排吾想講野!!!
d朋友都好似吾想理大家咁..
算啦..
maybe佢地有自己d朋友..
吾記得左我lu!!!!
哈哈!!!= =