吾知點解...
覺得呢排好多野諗....
朋友?
.
愛情?
親情?
學業?
健康?
唉..
其實我都吾係好知..
只係覺得上堂戈陣好攰,,
搞到我成日趴低..
一時訓覺..(但係訓吾著= =)
一時畫枱!!!!
唉
人生~~~~~~~!!!!