以下內容純粹虛構,,如有雷同..實屬巧合!!!!= =
呢排發現一樣野...
我覺得人係犯賤既動物..
就好似拍拖咁..
你條仔太煩+成日痴住你,,
你會覺得好煩..
但係到左第2次拍拖,,
你條仔又吾係好痴你,,
你又覺得佢吾愛你.. = =
希望佢成日痴住你!!!
唉..
人就係咁架啦..
吾係仲可以點= =