今日去左深水埗,,
睇左好多我地之前都吾係好知既野!!!@@
歐歐做左「問題少女」=.=
好多野問= =
問老秋有冇中意+好感gogo,,
老秋話冇...
肥達話:通常話冇都姐係等於有!!!
老秋即刻話:有.!!!
我就話:喔....咁姐係有中意啦!!!
佢又即該話:冇= =
仲話我屈佢機= =
之後攞左佢部電話打比我,,
咁我就有佢電話...
哈哈...醒!!!!
不過老秋部電話超廢..
買吾夠一日..就要lo去換= =||
肥達係佢電話打我叫:殘雞兒= =
去到買珠仔間野..
我企係戈石頭度睇..
叫肥達係我前面,,
老秋話:佢想扶住你!!!!
我即刻比戈good既手勢佢@@
肥達話:店一秒,,每秒6蚊!!!
之後我鏈佢膀頭話:[鏈]一下..每秒5蚊!!!
哈哈!!!!
之後落番黎..
老秋話我矮左好多= =
我話:多得我矮先顯得你高!!!!講多謝啦!!!
佢真係同我講多謝!!!!!
之後肥達問我:點解你吾姓串呢?(下..點解我要姓串?)我冇串你,,你就一輪咀咁串我(冇辦法啦..對住d串人,,點都要串d既!!)
老秋話:我習慣抬起頭望袋鼠..吾習慣低頭望人..!!!-3-
我話:咁姐係你矮啦!!!!
之後我同肥達講:你地幾戈入面,,你最矮wo!!!
肥達好無奈!!!xp
之後佢地又玩音樂,,
由矮(音)到高音= =
我覺得幾好笑!!!
哈哈!!!!=.=
老秋..肥達...中間...今日比我met..因為佢地講錯野= =
不過佢地有時都幾好玩既!!!!^^
分類: 未分類 |