kayee333 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
["!||:一 切 很 美 只 因 有 你:;..*]
▋你只會成為我的唯一..*/\'/
'['*Easy take me to your hurt °
我 的 資 料

暱稱: ∣∣∞YEE◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-08-20
2010-02-21
2010-02-08
2010-02-06
2010-02-01
日 誌 分 類
全部 (510)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Lin
牙女
嘉寶
日 誌 統 計
文章總數: 510
留言總數: 434
今日人氣: 20
累積人氣: 12903
RSS Feed
2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天
2008-11-29

今日去左深水埗,,

睇左好多我地之前都吾係好知既野!!!@@

歐歐做左「問題少女」=.=

好多野問= =

問老秋有冇中意+好感gogo,,

老秋話冇...

肥達話:通常話冇都姐係等於有!!!

老秋即刻話:有.!!!

我就話:喔....咁姐係有中意啦!!!

佢又即該話:冇= =

仲話我屈佢機= =

之後攞左佢部電話打比我,,

咁我就有佢電話...

哈哈...醒!!!!

不過老秋部電話超廢..

買吾夠一日..就要lo去換= =||

肥達係佢電話打我叫:殘雞兒= =

 去到買珠仔間野..

我企係戈石頭度睇..

叫肥達係我前面,,

老秋話:佢想扶住你!!!!

我即刻比戈good既手勢佢@@

肥達話:店一秒,,每秒6蚊!!!

之後我鏈佢膀頭話:[鏈]一下..每秒5蚊!!!

哈哈!!!!

之後落番黎..

老秋話我矮左好多= =

我話:多得我矮先顯得你高!!!!講多謝啦!!!

佢真係同我講多謝!!!!!

之後肥達問我:點解你吾姓串呢?(下..點解我要姓串?)我冇串你,,你就一輪咀咁串我(冇辦法啦..對住d串人,,點都要串d既!!)

老秋話:我習慣抬起頭望袋鼠..吾習慣低頭望人..!!!-3-

我話:咁姐係你矮啦!!!!

之後我同肥達講:你地幾戈入面,,你最矮wo!!!

肥達好無奈!!!xp

之後佢地又玩音樂,,

由矮(音)到高音= =

我覺得幾好笑!!!

哈哈!!!!=.=

老秋..肥達...中間...今日比我met..因為佢地講錯野= =

不過佢地有時都幾好玩既!!!!^^


分類: 未分類
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | ... | 510 | »