今日放學,,
留係cr做壁報..
之後過左去a2..
milk幫冲溫eng,,
我問:要背牙?
冲話係!!!
我話:你呢d叫背咩,,?有人讀比你聽- -
之後佢係咁望住我==
番番cr,,
d人比我鬧,,
因為係壁報戈d又吾做野,,
係度玩= =
之6點幾同慧,琪走!!!
慧話佢問龍做乜吾走,,
之後龍話驚左我,,
哈!!!
之後番屋企同人傾電話!!!