今日同慧,琪,寶,go,ming去身體檢查..
點知去早左...= =||
咁就去kf買野食..
不過得慧同ming買!!!
之後番番去!!!
之後要度高,磅重,,
哈哈..
高左又瘦左!!!!
之後見e生,,
統統正常!!!!
之後等埋慧戈d..
去kf食野,,
身檢完即刻食野,,
哈哈!!!!
4點幾番home玩電腦,,
之後再溫書!!!